Heb ik me spruitstuk erop zitten, olie erin, benzine erin en starten. Starten ging alleen met choke. Ik moest hem met choke warm laten draaien, als ik gas gaf sloeg ie meteen uit, nadat ie warm was kon de choke uit en kon ik gewoon gas geven.
Ik had h eme effe laten draaien, nog nie gereden, want me kappen waar verlichting in zit zaten er nog niet op.
Nadat ik de kappen erop had checkte ik het oliepeil, ik zag niks, geen lekkage bij oliefilter wat ik vervangen had en ook geen lekkage bij de olie koeler die los is geweest. Dus waarschijnlijk zit er benzine bij de olie. Dus de olie is met benzine bijgevuld tot boven het kijk glas. Dat zou kunnen komen Door een vlotter die niet goed afsluit. Maar nu kan ik dus nieuwe olie en nieuwe benzine halen. Nu zou ik graag is willen weten hoe ik zeker weet dat de vlotters goed werken. Dit gebeurde na een week stil gestaan te hebben, door dat spruitstuk wat tegen zat.
Is er iemand die hier antwoord op kan geven???