kenteken

dunlip

Rookie
24 okt 2007
10
0
Hoi,mensen.
Even een vraagje over het kenteken.
Ik kan een circuitfiets kopen waar ik wel interesse in heb.
Maar er zit nog een kenteken op.
Hoe kan ik dat laten vervallen en wat zijn daarvan de kosten?
Schorsen is geen optie omdat ik het kenteken gewoon weg wil hebben en dus niet ieder jaar weer wil laten schorsen.
 
Wat voor een motor is het?

Ik zoek een kenteken op op naam te hebben om mijn 75%no claim te houden. Ik heb sinds 3 jaar geen voertuig meer op naam...lease auto en Racer..... Als ik een fiets verzeker dan hou ik recht op die no claim....
 
Wat voor een motor is het?

Ik zoek een kenteken op op naam te hebben om mijn 75%no claim te houden. Ik heb sinds 3 jaar geen voertuig meer op naam...lease auto en Racer..... Als ik een fiets verzeker dan hou ik recht op die no claim....

Je kan met de plaat en het kenteken zo naar de rdw gaan voor een uitvoerverklaring. Dan ben je er ook vanaf.

TLR, ik heb nog een szr frame met kenteken te koop. Kost 4 euro nogwat verzekeren in de maand. Mag voor 150 euro weg, bij interesse mail me maar ff. EDIT bedenk me net dat je waarschijnlijk gewoon een brikkenkenteken of iets gratis zoekt. Dit frame is dan denk ik ook niets voor je.
 
Laatst bewerkt:
slimste is gewoon schorsen op postkantoor , kost je 25 euro ofzo ... ben je ook klaar , kan je hem altijd weer gratis op kenteken zetten als je dat wilt ... kan handig zijn met de verkoop als de volgende eigenaar wel een kenteken wilt. fiets met kenteken is altijd meer waard
 
bij de rdw een verzoek tot buiten registratie plaatsen indienen van het kenteken
dan na bericht van rdw kent. aangetekend naar rdw opsturen
na ontvangstbericht van rdw ben je niet meer belastingplichtig/kentekenplichtig

nadeel is dat voor herverkrijgen vh kenteken, de fiets weer bij de rdw gekeurd moet worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan