Kiezel frustratie

DinX

MF veteraan
26 mei 2003
1.320
0
Zolder (Belgie)
Ik moet me even wat frustratie afschrijven.

Na jarenlang met 5 kiezelsteentjes per m² op de oprit gezeten te hebben, hebben m'n ouders vandaag besloten 9 ton nieuwe kiezel te strooien :X
Als je weet dat je om bij ons binnen te rijden vrij kort moet draaien (omheining tot tegen het fietspad bijna) en bergop moet kan je je inbeelden dat dit niet leuk is met nieuwe kiezel.

Resultaat: door gewend te zijn traag in 1ste binnen te rijden zat ik na 30cm met m'n achterband op de kiezel te zitten vast |( . Leuk gezicht om dan in z'n 1 bergop te vertrekken met je achterband 10 cm in de kiezel :X
Om dan vervolgens heel wat meters zwabberend door de kiezel te glijden :X

Zo, dat moest er effe uit :P
Iemand tips misschien om op kiezel te rijden, en dan voornamelijk schuin bergop draaien :P
 
Een donut draaien door het grind? De volgende keer ligt het grind dan vooral in de tuin van de buren en slijtage zal niet zo groot zijn.

Wel een filmpje maken natuurlijk :)
 
Misschien moet je je ouders eens laten inzien wat voor gevaarlijke gevolgen aan het strooien van grind zit:

zet je fiets op het grind met de kont richting een raam / auto van je ouders / deur of eventueel de groentenkas van je vader en probeer eens een burn-out te maken

:P ;)


edit: meer opties toegevoegd :)
 
Misschien moet je je ouders eens laten inzien wat voor gevaarlijke gevolgen aan het strooien van grind zit:

zet je fiets op het grind met de kont richting een raam en probeer eens een burn-out te maken

:P ;)

Mja, als ik morgenvroeg moet vertrekken hier :P
Sta ik met m'n voorband een stukje op het fietspad om te kijken en m'n achterband in de kiezel :+
 
Mja, als ik morgenvroeg moet vertrekken hier :P
Sta ik met m'n voorband een stukje op het fietspad om te kijken en m'n achterband in de kiezel :+

Vergeet niet een foto te maken zodat wij mee kunnen genieten van jouw tijdelijk "pleziertje" ;)
 
Mja, dacht dat het zoiets was. 15 meter oprit ofzo, 4 meter breed, 10 cm hoog

Ja ... zucht ... een off-road ... R1150GS .... *droom*


60 m² a 10 cm is 6 kuub
6 kuub a 2200 kilo de kuub zal ergens in de orde van de 12 ton komen :+ :+ :+
(kijk niet op een kilootje meer of minder)


Maar het idee alleen al |( |( |( |(


Zit er niet ergens een ruit in de weg?
Zo ja GAS GEVEN dan en als je commentar krijgt glashard zeggen dat het niet gebeurt zou zijn als hun geen kiezeltjes neer hadden gegooid.
 
60 m² a 10 cm is 6 kuub
6 kuub a 2200 kilo de kuub zal ergens in de orde van de 12 ton komen :+ :+ :+
(kijk niet op een kilootje meer of minder)

Ze blijken dus ongeveer 11 ton gestort te hebben inderdaad :X

Maar er is een raam in de buurt. Het raam van de woonkamer, 4 of 5 meter breed, 2 meter hoog :+
 
FF een kleine investering van jou: Koop een pallet met cement, 1 zak cement nodig per vierkante meter, spuit er wat water over en je hebt beton. Dus ff 60 zakken cement kopen, kost je tussen 150 á 200 euro en je hebt een perfecte oprijlaan. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan