Klak in achterwiel zx6r

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Toen ik gisterenavond naar het werk reed, merkte ik als ik trager reed dat er iets klakte vanachter aan mijn motor, voelbaar tot in mijn voetsteuntje.

Toen ik de ochtend terug reed voelde ik in de bochten dat de motor achteraan nogal glibberig aanvoelt (alof je bandendruk veel te laag is) en na het afrijden van de snelweg voelde ik de trillingen weer

Thuis aangekomen alles nagekeken, als ik de motor ff hard duw hoor ik een klak en voel ik de trilling over heel de motor, alles gechecked maar kan niets vinden.

Is dit mogelijk de lager van mijn achterwiel??
indien ja: zijn dit zware kosten?? Zijn de lagers hetzelfde in PVM wielen als in originele kawa wielen??kan ik hier ff mee naar mijn dealer rijden (25km verder)zonder dat ik essentiele dingen verlies (wieltje of zo)

Denk dat dit zowat het laatste kan zijn dat kapot gaat, plus op 2 dagen nog een boete en een lekkere belastingsbrief. Als jullie me ff willen excuseren, zit op www.antidepresiva-forum.nl :P :P
 
Dus, bandenboer kan de lager niet vervangen (moet volgens hem erin geperst worden) wil wel wiel er uit halen voor me en daarna terug monteren maar...

Kan vandaag niet meer want dealer is gesloten, moet morgen werken en zaterdag is de bandenboer dicht wegens vrijdagavond-eindelijk-na-3-maanden-openingsfeestje-dat-heel-laat-gaat-duren-en-iedereen-heel-dronken-zal-zijn-dus-zaterdag-niet-uit-ze-nest-zal-kunnen.

Dus zaterdag dan maar voorzichtig naar Oostmalle met de motor (volgens de dealer in jouw geval héééééééél voorzichtig) zou het wel overleven dacht de dealer (lets hope so)
 
Weet het nog niet, heb nog enkele zware dagen ervoor op het werk, plus met het geluk dat ik met me meesleur de laatste dagen gaan we toch allemaal op onze bek.

Had gehoopt met MV mee te kunnen, maar die gaat zonder oud ijzercontainer nergens meer heen.

Zal volgende week nog wel beslissen, laat je zeker wat weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan