klassieke cross/ enduro motoren

Nog even @ crazy chriss van een blz terug,

Op Honda Motorcycle Parts, Kawasaki, Suzuki and Yamaha Motorcycle Parts - ATV, Classic Bike, Dirt Bike Parts kun je ook nog erg veel onderdelen bestellen voor die elsinore van 76 (ff zoeken; hij staat er echt tussen bij de cr250's als je er niet uitkomt stuur maar een mailtje). Heb je ook meteen alle expoded vieuw tekeningen van je motor (erg handig ;) ).

Ook voor de andere mensen met een japanse klassieker: hier kun je erg veel kleine detail onderdeeltjes vinden (zouals speciale boutjes en beugeltjes) om je motor nog net weer wat origineler te maken in detail. De bouten die je er bijv kunt bestellen hebben de zelfde vorm en opdruk als het origineel.

Altijd leuk als je van de kleine details houd :) .

En uit ervaring weet ik dat het net die details zijn die de boel zo duur maken :+
 
Ik kwam deze nog tegen :9 , nu wil ik hem opknappen.. het liefst een kenteken er op! Is dat te doen??

[img=]http://w3.bikepics.com/pics/2008/02/03/bikepics-1170405-full.jpg[/img]
 
Als ze die modellen met kenteken hebben geleverd kun je m op kenteken krijgen. Bel ff naar de rdw, mailen haalt weinig uit. Geef daar je framenummer door en vraag hoe je m op kenteken kunt krijgen. De technische jongens daar kunnen je dat precies vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan