klein maar fijn

da blaost

MF'er
28 aug 2002
158
0
Oirschot
Schaalmodellen van motors (hier 'n R1, vtr1000sp en een firebird) Heb er nu zo'n 150 verzameld.
Nog meer verzamelaars van sportieve schaalmodellen?

full


edit Rev: plaatje in post gezet
 
150 stuks? Allemaal van motoren die je ook echt hebt bereden? :)

Maarreh, ik ben op zoek naar een schaalmodel van de 2002 Suzuki GSX-R600 in de zilver/blauwe kleurstelling. Enig idee of en waar die te verkrijgen is?

Deze dus:

gsxr600.jpg
 
150 stuks? Ik schat die dingen op zo'n 20 euro per stuk: 150*20 = 3000 euro!!

Voor dat geld koop ik liever een echte motor :)
 
Er zitten er +/- 100 bij van Euro 7,= (schaal 1:18). 3000 euro haal ik bij lange na niet.
Maar ja, voor 3000 euro koop je ook geen echte motor.
 
K'zal zien wat ik voor je kan vinden Bananeman.
Heb wel diverse suzi's staan maar niet van jouw bouwjaar. Ik zal de betreffende sites eens afstruinen binnenkort. Heb wel een mooie 1:24 staan. Zal jouw kleuren opzoeken.

(aub hulp bij plaatje in bericht)

Bijlage: suzi.jpg
 
K'zal zien wat ik voor je kan vinden Bananeman.
Heb wel diverse suzi's staan maar niet van jouw bouwjaar. Ik zal de betreffende sites eens afstruinen binnenkort. Heb wel een mooie 1:24 staan. Zal jouw kleuren opzoeken.

(aub hulp bij plaatje in bericht)
Zie Faq... Of quote mijn post en de code. Het adres van de foto = rechtmuisknop, snelkoppeling kopieren...

full

Da's een kleine... Lijkt een Maisto.
 
Aloha,

Kheb em in het geel/zwart(veel mooier) van de Motorbeurs Utrecht!

150 stuks? Allemaal van motoren die je ook echt hebt bereden? :)

Maarreh, ik ben op zoek naar een schaalmodel van de 2002 Suzuki GSX-R600 in de zilver/blauwe kleurstelling. Enig idee of en waar die te verkrijgen is?

Deze dus:

gsxr600.jpg
 
Thanks, heb zojuist de FAQ uitgeprint en zal er m'n voordeel mee doen. Binnenkort heb ook ik 'n icoon.
Het suzuki-tje is een van ixo
 
Schaalmodellen van motors (hier 'n R1, vtr1000sp en een firebird) Heb er nu zo'n 150 verzameld.
Nog meer verzamelaars van sportieve schaalmodellen?

full


edit Rev: plaatje in post gezet

Hey! Ik ben al enige tijd op zoek naar een schaalmodel van de 2000 Fireblade, jij hebt er een zie ik, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
 
ha , dan ga ik ook ff een onmogelijke vraag stellen.Weet jij of er een schaalmodel is van een zxr 400 ,en dan het liefst de zwart/paars/roze uitvoering?
Ik heb me rot gebeld.gezocht , niemand kent dat ding.
 
Die fireblade (1:6) is van New-Ray. Ik hem hem drie weken geleden gekocht in Estoril (Portugal). Er stond ook nog een blauw-rode versie.
In Nld heb ik hem nog niet gezien. Op www.new-ray.com staat ie ook niet, maar ik had wel een blaadje waar ie als [comming soon[/b] in stond.
 
Het model ken ik wel (+/- '93?), die kleur heb ik nog nooit als schaalmodel gezien. Wel een rode zx 7r (1:18), een een groene en zwarte (Protar 1 :9 ).
Maisto heeft wel een zx-7r, maar die is het ook niet. Dus helaas, maar mocht ik hem ergens vinden dan laat ik het je wel weten.
 
Die fireblade (1:6) is van New-Ray. Ik hem hem drie weken geleden gekocht in Estoril (Portugal). Er stond ook nog een blauw-rode versie.
In Nld heb ik hem nog niet gezien. Op www.new-ray.com staat ie ook niet, maar ik had wel een blaadje waar ie als [comming soon[/b] in stond.


Ik heb net gekeken bij New Ray en daar staat de 2000-2001 Fireblade nu wel, alleen in rood, maar toch! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan