Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
meen je nietBen bang dat t van je motor is..
Motor of motorblok ?Ben bang dat t van je motor is..
Als je het kuipwerk weghaalt kan je ook nog eens zien waar het vandaan komt.
TS, de manier waarop je de vraag stelt geeft al aan dat je weinig technisch besef hebt. Olie volgt nu eenmaal de zwaartekracht en zoekt het laagste punt. Dat is altijd je kuip. Maar dat zegt totaal niets over waar de olie vandaan komt. Dat kun je op deze manier dan ook niet weten.
Is niet erg dat je er weinig van weet, maar het heeft dus weinig zin dat jij op zoek gaat naar de oorzaak.
Zoals al aangegeven: zsm. naar de dealer.
Waarschijnlijk heb je je knipperlichtvloeistofreservoir te vol gedaan, als je dan te vaak knippert gooit hij het overschot er vanzelf uit via het overloopslangetje. Ik kan aan de kleur van de vloeistof niet zien of je LED-knipperlichten hebt of nog ouderwetsche gloeilamp-knipperlichten, maar dat maakt niet uit, het principe blijft hetzelfde.
Waarschijnlijk heb je je knipperlichtvloeistofreservoir te vol gedaan, als je dan te vaak knippert gooit hij het overschot er vanzelf uit via het overloopslangetje. Ik kan aan de kleur van de vloeistof niet zien of je LED-knipperlichten hebt of nog ouderwetsche gloeilamp-knipperlichten, maar dat maakt niet uit, het principe blijft hetzelfde.
Oooo Ducati! Voetpakking! Ruil maar in voor een japaner, kun je gewoon probleemloos rijden.
proeft niet zoet dus geen koelvloeistof en voelt beetj olieachtig
en verder is het een Duc 1098 .. moet even wachten tot morgen dan komt iemand samen kijken maar weet nog steeds niet wat het is