kleuren fireblade 2005

vind het opvallend dat de kleurstellingen in amerika veel beter is dan hier in europa, was voor 2004 ook al zo, waarom doen ze niet gewoon dat je zelf uit alle kleuren mag beslissen ipv 3 vaste patronen, dan had ik zeker die zwarte van 2004 gekocht. Maar de rode die ik nu heb is ook erg mooi hoor. :9
 
Tja, bij Honda hebben ze blijkbaar wel echt problemen met hun striping/kleurschema's voor 2005 !!!

Ik denk dat hun verbeelding meer dan uitgeput is, maar wat wil je, ga ne keer na welke 'schema's' ze allemaal gebruikt hebben voor hun cbrs 600 en blades van pakweg '92 tot '99. Ik denk dat ze in die periode wel ALLE kleuren en alle soorten stripes gehad hebben die je je maar kan denken :)

Persoonlijk vind ik de rode Blade van 2002 en de rode 600 rr van 2003 nog steeds de allermooiste Honda's ooit, al is die van Dingsken ook een echte (niet-originele) knaller ;)

greetz
chriz

merci Chris!! :} *D
jouw bike vind ik anders ook wel HEEL vet ;)

en idd die kleurstellingen voor de 1000RR die je daar toont zijn LEKKER!!
 
deze staat ook in munchen ,denk dat hy ook in europa zal verkocht worden :)
full
 
Die zwarte was er vorig jaar ook al. Stond ook op de Rai maar toen wisten ze nog niet of de zwarte ook naar Nederland zou komen, Niet dus....
 
Ff oma wakker schuppen :)

afgelopen weekend bij het weekendje weg van mn vriend en mij ff langs een motorzaak geweest in limburg.

Daar stond al een demo van de blade 2005, gelijk op gezeten en gekeken. Vind alleen qua uiterlijk het "vleugeltje" niet echt mooi verwerkt. In zn originele (wit/rood/blauwe) kleuren is ie echt vet!

Vandaag langs Van De Heyden geweest in Den Bosch. Gevraagd of hun iets hadden van de nieuwe Repsol uitvoering. Ze hadden wel de promotiemateriaal binnen, maar mocht pas opengesteld worden begin van de Rai in A'dam :(

Ff lief gekeken en gevraagd of hij mij 1 of 2 foto's kon mailen O-)
Mail adres afgegeven en kan de foto's morgen in mn mailbox verwachten :)

Zodra ik ze binnen heb zal ik ze hier wel posten!

[edit]
Kep een nieuwe sleutelhanger gekocht voor mn sleutels,
zo'n rubberen Honda motor -> Honda Fireblade Repsol uitvoering :+

Lekker blij:
full


[/edit]

 
Laatst bewerkt:
Ff oma wakker schuppen :)

afgelopen weekend bij het weekendje weg van mn vriend en mij ff langs een motorzaak geweest in limburg.

Daar stond al een demo van de blade 2005, gelijk op gezeten en gekeken. Vind alleen qua uiterlijk het "vleugeltje" niet echt mooi verwerkt. In zn originele (wit/rood/blauwe) kleuren is ie echt vet!

Vandaag langs Van De Heyden geweest in Den Bosch. Gevraagd of hun iets hadden van de nieuwe Repsol uitvoering. Ze hadden wel de promotiemateriaal binnen, maar mocht pas opengesteld worden begin van de Rai in A'dam :(

Ff lief gekeken en gevraagd of hij mij 1 of 2 foto's kon mailen O-)
Mail adres afgegeven en kan de foto's morgen in mn mailbox verwachten :)

Zodra ik ze binnen heb zal ik ze hier wel posten!

[edit]
Kep een nieuwe sleutelhanger gekocht voor mn sleutels,
zo'n rubberen Honda motor -> Honda Fireblade Repsol uitvoering :+

Lekker blij:
(Afbeelding)

[/edit]
ik ben wel benieuwd hoe die Repsol er in het echt uitziet :)
 
Die Amerikaanse versies zijn écht :9~

Bijna elk jaar zo dat de US versies veel meer :} zijn dan de Nederlandse...

Ach, bij een gixxer heb je het kleurenprobleem niet, blauw/wit! :+
 
Die zwarte is waanzinnig, alleen de achterbrug had natuurlijk ook 'framezwart' moeten zijn. :9 :9
 
Haai

Die oranje uit de vs is wel flashy, bij de europese zou ik kiezen voor de blauw/zwarte of de volledig zwarte.

Wij rijden nu met een tiger, vind ik ook heel mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan