Kleurvoorstel Forum

\"Je hebt al gestemd, het is niet mogelijk meerdere keren te stemmen.\"
ik vind het toch echt wel flauw btw hoor ruud! :)
 
Hoe kan een kleur nu \"nichterig\" zijn?!
Een \'nicht\' is een homo veronderstel ik toch?
Vind je mij vast ook een mietje aangezien ik nogal vaak een bepaalde kleur durf gebruiken omdat die gewoon goed opvalt op quasi elke achtergrond (vraag maar aan jw dewelke) :)
Ik vind deze kleuren gewoon naast dat ik ze lelijk vind niet passen op een motor-forum. (met uitzondering van de choppers afdeling)
Het is meer iets voor de Tina of Fancy-site ze zijn zoals BertV al zij te \"vrouwlijk\"
Ik heb liever niet van die vage pastel-kleuren maar van die felle kleuren hoeft ook weer niet.
De \"oude\" kleuren waren o.k.

(p.s. stel jezelf een motor of motorpak in deze kleuren eens voor :r )
 
een kleur te vrouwlijk.. sjees, je kan een kleur lelijk vinden of zelfs niet bij een ontwerp passen..
Maar te vrouwelijk? Niet bij een motorforum passen? Sjongejonge, beetje onzeker?
 
een kleur te vrouwlijk.. sjees, je kan een kleur lelijk vinden of zelfs niet bij een ontwerp passen..
Maar te vrouwelijk? Niet bij een motorforum passen? Sjongejonge, beetje onzeker?
Als je niet snapt wat ik bedoel (je bent een belg of je bent het niet :+ ) ga er dan maar voor het gemak vanuit dat ik deze kleuren gewoon spuug en spuug lelijk vind :r
Maarja smaken verschillen nu eenmaal, anderzijds zijn we qua motorkeuze het beter met elkaar eens!
GSX-R600 :}
 
Als je niet snapt wat ik bedoel (je bent een belg of je bent het niet :+ ) ga er dan maar voor het gemak vanuit dat ik deze kleuren gewoon spuug en spuug lelijk vind :r
Maarja smaken verschillen nu eenmaal, anderzijds zijn we qua motorkeuze het beter met elkaar eens!
GSX-R600 :}
Lelijk, dat kan ik begrijpen.. maar een geslacht toekennen aan een kleur is absurd.. dan scheelt er iets in je koppie zeg maar :P
No offence intended in de vorige posts btw.
Eneeuhh.. Belg till we die!!
Die gsxr iets minder lang ;)
 
denk dat deze post z\'n nut al wel gepasseert is.
Er zijn gewoon evenveel mensen die deze kleuren wel goed vinden als er mensen zijn die de oude kleuren graag terug willen.

Is het niet mogelijk om met 2 templates te werken die dezelfde dbase aanspreken? Dan zijn beide groepen tevreden.
 
wou stemmen op oude forumkleuren maar het is alsof er wordt gesaboteerd!!! :r

ik stem dus oude forumkleuren, of het nu automatisch lukt of niet
 
heb nu de poll ingevuld dmv. internet explorer ipv. netscape (gebruik normaalgezien altijd ie maar loopt nu te vaak vast) en lukte nu wel

wordt hier bij het forum rekening gehouden met verschillen tussen weergave met verschillende programmas? is het eerste verschil/fout die ik tot nog toe heb ondervonden

+ kan de poll niet verplaatst worden naar algemeen?
dan wordt een groter deel van de forum-members bereikt en heb je een beter zicht van wat nu de beste kleuren zijn
ik kijk zelf ook maar zelden tss de aankondigingen
 
Precies! Waarom denk je dat ik gebruik maak van announcements.

Ik ga er wel vanuit dat mensen de belangrijke dingen lezen natuurlijk!
 
Gaan die kleuren nog veranderd worden of blijft het zo?
Want als ik nu het forum opga en die kleuren zie, als ik net heb gegeten hou ik ut niet binnen. :r
 
het blijft zo... \"men\" is volgens de poll tevreden. In de toekomst voorzie ik nog wel een look-and-feel update.

Maar voor zo... :r nee, hoor valt wel mee...
 
Volgens de Poll (op het moment van schrijven tenminste) is het aantal voor en tegens precies gelijk.
14 vinden het best zo, en 13 willen de oude kleuren terug + 1 die blauw tinten wil=ook 14
Met andere woorden 50% van de Forum gebruikers vind deze kleuren helemaal niks!
Kan er geen aanpassing plaats vinden waar nagenoeg iedereen tevreden mee is?
Of kun je een paar kleurvoorstellen doen, d.m.v. voorbeelden waar een ieder op kan stemmen?
Of ben ik nu gewoon een zeikerd :?
 
Laatst bewerkt:
Volgens de Poll (op het moment van schrijven tenminste) is het aantal voor en tegens precies gelijk.
14 vinden het best zo, en 13 willen de oude kleuren terug + 1 die blauw tinten wil=ook 14
Met andere woorden 50% van de Forum gebruikers vind deze kleuren helemaal niks!
Kan er geen aanpassing plaats vinden waar nagenoeg iedereen tevreden mee is?
Of kun je een paar kleurvoorstellen doen, d.m.v. voorbeelden waar een ieder op kan stemmen?
Of ben ik nu gewoon een zeikerd :?
Doe een voorstel qua kleuren zou ik zeggen. Maar es een voorbeeld. :)
 
Ik was erg tevreden met de \"oude\" kleuren, maar iets anders mag ook als het maar niet van die vage pastel kleuren zijn.
 
Dit is de persoon die in deze kwestie het laatste woord had/heeft. *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan