kneedown met vriendin achterop...

Ik vind dit allemaal wel erg :} hoor! Ik rij sinds m'n 18-de motor (nu 13 jaar), maar alhoewel ik moeiteloos m'n steppen aan de grond rij, durf ik er niet naast te gaan hangen en m'n knie aan de grond te zetten. De eerste keer dat ik die step omhoog voelde komen schrok ik wel het lazerus moet ik zeggen, maar nu maak ik me meer zorgen over hoe klein ik m'n voet kan maken voor ie klem komt te zitten tussen de step en het frame. ;)
 
ik heb mijn achterband op een mm of 2 na mooi geraakt mijn voorband op een 1 cm na maar ik heb het niet voor elkaar gekregen om de stepje aan de grond te krijgen laat staan een knie ik heb pas nieuwe bandjes erop en wel bt010 met 2,5 bar voor en 2,9 bar achter zoals opgegeven (fabriek) als je de band al bijna op het einde van de rand raakt kun je toch niet veel verder meer ? verder zit geen rand meer en dan glij je toch onderuit of werkt dat niet zo ?

sander
 
ik heb mijn achterband op een mm of 2 na mooi geraakt mijn voorband op een 1 cm na maar ik heb het niet voor elkaar gekregen om de stepje aan de grond te krijgen laat staan een knie ik heb pas nieuwe bandjes erop en wel bt010 met 2,5 bar voor en 2,9 bar achter zoals opgegeven (fabriek) als je de band al bijna op het einde van de rand raakt kun je toch niet veel verder meer ? verder zit geen rand meer en dan glij je toch onderuit of werkt dat niet zo ?

sander
ik heb voor een 010 en die staat op 2.2 en achter een 020 en die staat op 2.5
je kan nog wel wat verder hoor je band vervormt ook nog wel wat ik heb voor niks meer over en anchter nog 1 mm
 
maatje van me op het parkeerterrein met 35 km per uur !!!!!!!!!
ed.jpg

Hé, ziet er bekend uit ;) Happy in de bocht :}
 
Happy crash blijft ALTIJD lachen !!
Ik heb nog nooit een foto gezien van hem zonder zijn lach vanachter zijn vizier.
Happy ben ik ook want hij heeft mooie duo wheelie foto;s van mij gemaakt.

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Kan ik me vriendin niet tunen of zo.

Als ze achterop zit, en dat is dan 2 x per jaar of zo, en ik ga wat sneller dus 55 of zo door een bocht, dan heb ik meteen een sirene achterop....

Draai ik het gas een beetje verder open met optrekken, den kickt meteen de begrenzer in... Krijg meteen klappen op me helm, en me ribben worden samen gedrukt...

Weet iemand waar ik een upgradekitje kan krijgen voor mijn vriendin????

Dee ze bij mij ook altijd.Eerst getrouwd dan 1 keer vol gas optrekken met zijn 2en en je ben gelijk van het gezeik af,mooi afdek kapje op de duo zit ,klaar. :9
 
Ongelofelijk. Is ie de bocht goed uitgekomen???

En wij maar bang zijn onderuit te glijden in een bochtje!
 
wat een hype zeg dat kneedown,iemand al eens kneedown gehad in de stromende regen?

Mijn oom wel, achterop bij een politie-opleidings figuur, hehe! Hij rijdt zelf al jaren bij de politie, maar scheet wel 7 kleuren, hehe!

Het KAN dus wel..maar ik durf het niet! Ben een schijterd in de regen...paar keer achterwiel uitgebroken. Vind het wel best :)
 
Nu ik weer?

Sorry maar ik vind het niets speciaals,maar had er misschien bij moeten vermelden dat ik al 8 jaar
race,momenteel op een kawa zx6r van mile pajic in
de SS 600(helaas slechts tiende in de tussenstand
voor het onk op dit moment) en heb ik een aantal jaar in de 125 en 250 geraced,ik ben nu 26 maar heb echter 0 ervaring op de openbare weg en vind het best leuk wat jullie daar uitspoken maar voor
mij zijn jullie hardstikke gek,op het circuit rijden ze in ieder geval meestal dezelfde kant op.

Nou ja,zal niet meer spotten met jullie kneedowngedoe.

Groetjes Arno.
 
Expres kneedownen of 'steppen' met iemand achterop... als iemand dat met mijn vriendin zou doen zou ik er op slaan. En wat betreft die vriendinnen die dat leuk vinden, mooi dan. Ik zie ze liever zelf met het knietje aan de grond voorbij komen, en liefst op het circuit.
 
Ik rijd juist veel wilder als m'n girl achterop zit, die zit me de hele tijd te fokken dat het harder moet *D . Ze doet dan net als met een paard, drukt ze een paar keer snel met haar benen m'n kont samen ;) Ik kan niet wachten tot ze zelf een motor heeft, dat worden ruige tijden 8-)
 
Nu ik weer?

Sorry maar ik vind het niets speciaals,maar had er misschien bij moeten vermelden dat ik al 8 jaar
race,momenteel op een kawa zx6r van mile pajic in
de SS 600(helaas slechts tiende in de tussenstand
voor het onk op dit moment) en heb ik een aantal jaar in de 125 en 250 geraced,ik ben nu 26 maar heb echter 0 ervaring op de openbare weg en vind het best leuk wat jullie daar uitspoken maar voor
mij zijn jullie hardstikke gek,op het circuit rijden ze in ieder geval meestal dezelfde kant op.

Nou ja,zal niet meer spotten met jullie kneedowngedoe.

Groetjes Arno.

Jij hebt kennelijk de mogelijkheid en de kans wel om gemakkelijk op het circuit te rijden. Andere motorrijders niet!

En een tip voor je, neem motorrijlessen en ga ook eens op de openbare weg rijden (als je dat al niet mag). Je komt altijd vrolijk op je werk als je de motor pakt (zelfs in de stromende regen of met 10 graden onder nul).

Circuit rijden en op de openbare weg rijden kun je niet met elkaar vergelijken. Dus ook de dingen die wel of niet normaal zijn daar dus niet. Je hebt motorrijdern en motorrijden.

Edit: beter zo...
 
Laatst bewerkt:
jalouzie is geen mooie eigenschap... :P

Huh? Leg die even uit want ik volg even niet waar die jaloezie vandaan zou komen? Ik rij zo vaak op het circuit dat ik me echt niet meer kan opwinden over een knietje meer of minder hoor. En een dame met lef achterop is leuk, zei ik al, maar ik zie ze liever zelf rijden :P
 
die elleboog op de grond niet proberen als je een normaal uitlaat systeem hebt zelf namelijk ook geprobeert met een zxr met 10 kp/h en was er bijna ggggg uitlaat op de grond hup onderuit wijnig schade gelukig
 
Terug
Bovenaan Onderaan