Kneus wil motor niet leveren volgens afspraak!!

Ben jij dat neeffie van die homo ofzo? Je snapt niet zoveel van eerlijk zaken doen he geloof ik dus of je bent dat neeffie of je hebt het iq van een poffertje.

volgends mij ben je nog een beetje boos, ofniet?
 
Ik heb een paar jaar geleden ook beloofd aan iemand dat ie mn scooter mocht kopen. Totdat er een andere gast belde, en hem gelijk op wilde komen halen voor 50,- meer! }) Ook gelijk maar verkocht. Soms moet je een beetje aan jezelf denken.
 
Ik heb een paar jaar geleden ook beloofd aan iemand dat ie mn scooter mocht kopen. Totdat er een andere gast belde, en hem gelijk op wilde komen halen voor 50,- meer! }) Ook gelijk maar verkocht. Soms moet je een beetje aan jezelf denken.

<im with stupid> Zou mij eigenlijk verrekken voor de koper. Het is jouw motor en jij mag beslissen aan wie je hem verkoopt. En iedereen verkoopt aan diegene die het meest bied of het snelst komt ophalen. Sorry maar als je rekening gaat houden met een koper verkoop je echt geen motor. En de meeste afspraken zijn toch van kaliber 'misschien'.
 
Heb ik een mooie fiets gevonden op het net, heb ik telefonisch onderhandelt en zijn we tot overeenstemming gekomen. Kan die gozer afgelopen weekend niet dus ik spreek af dat ik hem maandag bel om af te spreken. Bel ik hem net op zegttie doodleuk: ja dat is een probleem, mijn neefje wil hem kopen en dat is familie dus die gaan voor |(
Ik een notaris gebeld in zijn dorp om te vragen of de wetten daar hetzelfde zijn als hier als het gaat om mondelinge afspraken en ja hoor die zijn hetzelfde ook bindend dus.
Zegttie kneus ja dat moet dan maar!!!!

Tis zeker een duc die je gaat kopen....zeker een familie stuk........ :)

Mooi laten staan zou ik zeggen, niet een hand vol maar een land vol......
 
Jammer. Teveel slapjanussen hier die zich niet aan afspraken houden.

Dat dat soort zich tegenwoordig motorrijder mag noemen snap ik niet.

Slappelingen :r
 
als iemand bij mij aan de deur komt en zegt ik koop je motor oke, een deal is een deal en daar kan je moeilijk onderuit.

als je je moto waar je normaal veel van houdt kan verkopen aan je neefje (dan kan je er zelf nog mee rijden af en toe) of aan iemand die hem via de telefoon gekocht heeft, is bij mij de keuze ook snel gemaakt.

ik heb al zoveel gelul meegemaakt van toen ik brommers verkocht, ze bieden 500€ meer dan je vraagt tot ze moeten betalen. bij mij telt enkel handje contantje!

stel jij rijdt naar die moto terwijl je hem telefonisch al gekocht hebt, en die motor bevalt jou helemaal niet! zo hard dat je hem zelfs niet meer wilt. dan zou je het wss doodnormaal vinden om de moto dan alsnog te laten staan! een telefonische afspraak betekend zo goed als niets, zeker niet van een particulier die 100km verderop woont.
 
<with stupid>

Zulke zaken doe je niet over de telefoon, je gaat langs , rijdt een stukje en handeld alles af.
Via de telefoon heb je gewoon niks, geen zekerheid , geen duidelijkheid, en nu dus ook : geen motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan