knie, stepjes en uitlaat aan de grond

roylegr

Rookie
20 aug 2007
14
0
Hoi ik ben benieuwd wie ook dit probleem heeft,

Ik heb een honda fireblade van '95 en heb nu op het klaverblad het probleem dat ik mijn knie en stepjes (geen probleem op zich) aan de grond heb, die boutjes die in de stepjes zitten zijn al weggesleten of afgebroken. Maar mijn uitlaat schuurt ook over de grond en is daardoor gewoon stuk gesleten moet dat ding elke keer weer lassen. Ik rij in princiepe niet echt hard over het klaverblad gorichem ongeveer 140 tot 160 km/h.
Dus mijn vraag heeft hier iemand ook zo'n probleem?
 
Ja zo gek is dat toch niet? ik bedoel dat je met 160 km/h de bocht uit komt he dus start met 140 km/h... En vrijdag??/ als het maar mooi weer is.
 
De grondspeling van je fiets is gewoon te klein. Wellicht je achterkant ophogen.... ;)
Je bent trouwens niet zo heel slim volgens mij. Je weet dat je je uitlaatdemper aan de grond rijdt op het klaverblad, maar blijft dit elke keer maar weer doen... |( _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Ja wat moet je anders niet meer rijden?? ik las dat ding wel probeer steeds verder te gaan nu ff met mijn elleboog aan de grond zit heel dicht bij dus waarom niet je moet de grenzen op zoeken he en steeds harder. Volgens mij ben jij niet zo'n rijder want anders had je wel verteld dat ook jij je stepjes aan de grond had.
 
Ja wat moet je anders niet meer rijden?? ik las dat ding wel probeer steeds verder te gaan nu ff met mijn elleboog aan de grond zit heel dicht bij dus waarom niet je moet de grenzen op zoeken he en steeds harder.
Je zou wat meer ernaast kunnen hangen en dus de grondspeling vergroten..
Volgens mij ben jij niet zo'n rijder want anders had je wel verteld dat ook jij je stepjes aan de grond had
Je bent wel snel op je lul getrapt he :P
160 km/u.... Yeah right :W
160 op de teller ja.. :o
 
Laatst bewerkt:
160 is niks ... volgende keer met 190 ingaan en dan elbowdownen, dat is pas hip :Y


;) :Z
 
Laatst bewerkt:
160 is niks... volgende keer met 190 ingaan en dan elbowdownen, dat is pas hip :Y
Wat is nou 160?????????????

Wat is nou 190???????????

Ik kwam laatst met 230 over het klaverblad, zat bijna met mijn bakkebaarden aan de grond..... :z

dus waarom niet je moet de grenzen op zoeken he en steeds harder.

Volgens mij ben jij een domme gast, lekker de grenzen opzoeken en een keer onderuit gaan op het klaverblad, de nog niet aangepaste vangrail in :W
Dan ben je mooi uitgegrenst *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat is nou 160?????????????

Wat is nou 190???????????

Ik kwam laatst met 230 over het klaverblad, zat bijna met mijn bakkebaarden aan de grond..... :zVolgens mij ben jij een domme gast, lekker de grenzen opzoeken en een keer onderuit gaan op het klaverblad, de nog niet aangepaste vangrail in :W
Dan ben je mooi uitgegrenst *O*
dat lukt me niet... maar ik heb dan ook nog geen baardgroei en bakkebaarden O-) ;)
 
Heb je misschien een helmcam
Vind ik altijd vet uit zien 160 over een klaverblad vanuit rijdersperspectief

En wat betreft je uitlaat, id verhogen die achterkant
 
Ja wat moet je anders niet meer rijden?? ik las dat ding wel probeer steeds verder te gaan nu ff met mijn elleboog aan de grond zit heel dicht bij dus waarom niet je moet de grenzen op zoeken he en steeds harder. Volgens mij ben jij niet zo'n rijder want anders had je wel verteld dat ook jij je stepjes aan de grond had.

:Z
 
Ja wat moet je anders niet meer rijden?? ik las dat ding wel probeer steeds verder te gaan nu ff met mijn elleboog aan de grond zit heel dicht bij dus waarom niet je moet de grenzen op zoeken he en steeds harder. Volgens mij ben jij niet zo'n rijder want anders had je wel verteld dat ook jij je stepjes aan de grond had.
Wie ben jij dan, John Hopkins ofzo :? :W
En ja, is ook heel stoer man als je je stepjes aan de grond rijdt :Y
Kijk maar, ik kan het ook :W
full



Wat is nou 160?????????????

Wat is nou 190???????????

Ik kwam laatst met 230 over het klaverblad, zat bijna met mijn bakkebaarden aan de grond..... :z
_O- _O- _O-


:}
banprayingmonkjk9.jpg
 
Hoi ik ben benieuwd wie ook dit probleem heeft,

Ik heb een honda fireblade van '95 en heb nu op het klaverblad het probleem dat ik mijn knie en stepjes (geen probleem op zich) aan de grond heb, die boutjes die in de stepjes zitten zijn al weggesleten of afgebroken. Maar mijn uitlaat schuurt ook over de grond en is daardoor gewoon stuk gesleten moet dat ding elke keer weer lassen. Ik rij in princiepe niet echt hard over het klaverblad gorichem ongeveer 140 tot 160 km/h.
Dus mijn vraag heeft hier iemand ook zo'n probleem?

You're the man !! :} :} :} Jij bent echt goed man, echt hoor !!

En nee, ik heb dat probleem niet...... ;)
 
Haha, mooi toch :z
Volgens is er nog maar 1 enigszins serieuze reactie gekomen......... De rest lacht er alleen maar om _O-
 
Ik deed het laatst zonder helm natuurlijk, anders is het helemaal niet stoer, en kon zelfs met mijn tong over de grond.

Wie een topje gevonden heeft, graag retourneren aan mij want ik ben hem verloren ;)


Ow trouwens de snelheid was exact 223km/h
Had namelijk ook gps mee en kon dus exact mijn snelheid aflezen op het klaverblad

Wie heeft deze problemen ook?
 
Kopen jullie eerst maar eens een fatsoenlijke motor, al die brommers hier :z .

Laatst nog KB Ressen gedaan met 558km per uur. Geloven jullie niet hè.....
Klik hier voor het bewijs 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan er niets aan doen maar ik moest meteen aan dit plaatje denken toen ik de openingspost las:

full
 
Grondspeling bij de CBR900RR is in sommige gevallen idd te weinig. Tailriser helpt wel iets, verder zou ik niet weten wat je aan de motor aan zou kunnen passen om van dit probleem af te zijn. Je zou zelf wat meer kunnen verzitten, en niet zo tyfusplat meer het KB nemen.

Als de fiets word opgetild heb je een vreselijk probleem. Word een total down, of ben je daar juist op uit? Dan weet je de grens...
 
Laat ze maar l*llen hoor, ik had een jaar geleden ook mijn spiegeltje aan de grond gereden + elleboog en nog wat meer lichaamdeeltjes -O-
 
Ja, inderdaad geweldig, ik heb ook wel eens de bovenkant van mijn helm op de grond gekregen, maar toen schoven de motor en ik gezellig over een kruispunt heen :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan