(Knipper)lichten problemen

Manske

Die hard MF'er
11 sep 2008
280
0
Heiligerlee
Ik heb een probleem met mijn knipperlichten. Als ik het contact aan doe,gaan de lichten branden. Maar de voorste knippers branden dan ook :? (ze knipperen dan niet). Als ik de knippers bedien werken ze wel normaal. Weet iemand daar een oplossing voor. Alvast bedankt. :)
 
Wat voor motor is het? En heb je de motor nieuw? Klinkt alsof het gewoon de 'daglichtlampen' zijn, of hoe noem je dat. Dat je richtingaanwijzers meebranden met de normale verlichting. Zit op mijn (Canadese) Virago ook. Zie je heel vaak bij importmotoren uit Canada / VS.

Wees blij dat je ze hebt, veel mensen laten ze inbouwen ;)

runninglights Kawa ZZR 1100
Knipperlichten die aan blijven staan??
"running lights"
Enz... :z
 
Laatst bewerkt:
Voorzover mijn kennis strekt zijn die officieel verboden in Nederland, maar ik heb ze op mijn Savage ook al een ruim jaar en nog nooit problemen gehad ;-)



Huh? hoe kom jij daar bij?

Mijn schoonpa rijdt op een Vulcan. branden de voorste knippers ook contineu van. hiervoor had hij een California, bij die het zelfde geval.

Het lijkt mij sterk!

volgens het wed boek mag je aan de voorkant wit/geel stralend licht hebben.
 
Klopt, officieel is het verboden, zoals gezegd mag het wit of geel (en tegenwoordig ook wit met een blauwe gloed, xenon) zijn. Geen oranje.

- De kleur aan de voorkant is dus wit / geel.
- De kleur aan de zijkant (al dan niet alleen reflectoren* ) is oranje.
- De kleur aan de achterzijde is rood.

Overigens nooit een verhaal gehoord van iemand die er een bekeuring voor heeft gekregen.

@ Manske, die vraag van de mijlenteller kwam voort uit mijn vorige (2e) post in dit topic; omdat dit iets is van de Amerikaanse markt.

*Zijreflectoren en zijmarkeringslichten zijn verplicht bij voertuigen langer dan 6 meter. Het voorste exemplaar moet op maximum 3 meter van het voorste punt van het voertuig geplaatst zijn, vervolgens maximum alle volgende 3 meter een exemplaar en 1 op maximum 1 meter van het achterste punt van het voertuig.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, officieel is het verboden, zoals gezegd mag het wit of geel (en tegenwoordig ook wit met een blauwe gloed, xenon) zijn. Geen oranje.

- De kleur aan de voorkant is dus wit / geel.
- De kleur aan de zijkant (al dan niet alleen reflectoren* ) is oranje.
- De kleur aan de achterzijde is rood.

Overigens nooit een verhaal gehoord van iemand die er een bekeuring voor heeft gekregen.

@ Manske, die vraag van de mijlenteller kwam voort uit mijn vorige (2e) post in dit topic; omdat dit iets is van de Amerikaanse markt.

*Zijreflectoren en zijmarkeringslichten zijn verplicht bij voertuigen langer dan 6 meter. Het voorste exemplaar moet op maximum 3 meter van het voorste punt van het voertuig geplaatst zijn, vervolgens maximum alle volgende 3 meter een exemplaar en 1 op maximum 1 meter van het achterste punt van het voertuig.
Oké,ik heb dus geen mijlenteller,maar de knippers branden wel constant.houdt dat in dat mijn NightHawk uit Canada komt?
 
Mijn vriendin heeft in een dronken bui een keer met een vrouw gezoend, is ze dan meteen automatisch lesbisch? ;)

Nee, het hoeft niet, maar het kan wel. In Canada hebben ze namelijk geen mijlen maar kilometers. Kijk maar! Jouw motor kan overal vandaan komen. Kijk eens op je kentekenpapieren, of er verschil zit tussen de datum eerste toelating en de datum eerste afgifte.
Het kan ook gewoon een Nederlandse motor zijn die door een liefhebber "veramerikaanst" is. Het kan een geïmporteerde motor zijn, uit god-knows-where. Alles kan :)
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin heeft in een dronken bui een keer met een vrouw gezoend, is ze dan meteen automatisch lesbisch? ;)

Nee, het hoeft niet, maar het kan wel. In Canada hebben ze namelijk geen mijlen maar kilometers. Kijk maar! Jouw motor kan overal vandaan komen. Kijk eens op je kentekenpapieren, of er verschil zit tussen de datum eerste toelating en de datum eerste afgifte.
Het kan ook gewoon een Nederlandse motor zijn die door een liefhebber "veramerikaanst" is. Het kan een geïmporteerde motor zijn, uit god-knows-where. Alles kan :)
Hoi Chef,bedankt voor je uitleg en de leuke vergelijking(zit wel wat in). gr Manske.
 
Terug
Bovenaan Onderaan