knipperlicht overbodig....

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 mei 2009
133
0
Musselkanaal
Rij ik net van ommen terug naar huis emmen zie ik bij afslag zuidwolde een rode r6 2004 schat ik staan met iemand met een helm en jasje spijkerbroek gympies, geen mf sticker.

Even later draai ik de a37 op zit iemand voor me die 80 blijft rijden, dus ik wil naar links kijk in de spiegel niks te zien, dus knipperlicht uit,

kijk nog een komt die gast zonder knipperlicht aan te doen me met wel 160 voorbij stuiven,met zen gympies en een klapperend kenteken mv-**-** schud ook nog even nee.......

ik ben zeer motor vriendelijk maar dit sloeg alles...

iemand van hier?
:W
 
Laatst bewerkt:
en regent het daar ook zo hard als hier? Anders is het een beste bikkel. Net mijn regenpak vergeten aan te trekken voor 3 km, foei
 
rij ik net van ommen terug naar huis emmen zie ik bij afslag zuidwolde een rode r6 2004 schat ik staan met iemand met een helm en jasje spijkerbroek gympies .geen mf sticker

even later draai ik de a37 op zit iemand voor me die 80 blijft rijden dus ik wil naar links kijk in de spiegel niks te zien dus knipperlicht uit en kijk nog een komt die gast zonder knipperlicht aan te doen me met wel 160 voorbij stuiven met zen gympies en een klapperend kenteken mv-**-** schud ook nog even nee.......ik ben zeer motor vriendelijk maar dit sloeg alles...

iemand van hier?
:W


Beter kijken lijkt mij de oplossing. Da's veiliger voor iedereen :z
 
haha ja maar ik rij in een caddy sdi van de zaak die dingeb rijden maar 140 plat opt stuur :X
Haha, jah als je in zo'n ding zit lijkt al het andere verkeer wel heel erg snel natuurlijk :P Moet je ook gewoon veilig op de rechter baan blijven :+
 
Opzich ben ik ook best motor vriendelijk en kijk er extra voor uit etc. Maar sommige rijders zijn inderdaad niet helemaal goed. Afgelopen zondag rij ik naar huis over een 3-baans snelweg, rechts heb ik niks te zoeken aangezien daar alles 100/120 rijd en links en in het midden word over het algemeen 140/200+ gereden.

Nu reed ik helemaal links met 180 en in het midden reed een flinke rits auto's met ongeveer 150 die ik aan het inhalen was. Heb ik bijna die rij auto's ingehaald komt er een motorrijder tussen mijn auto (170km/h) en de auto naast mij (150km/h) door gereden met 190/200 (hij reed niet veel harder dan ik ofzo). Erg veel ruimte was er ook niet tussen, misschien als ik hem niet had gezien dat het nog krapper was geweest.

Echt een mafkees, die auto naast mij nog toeteren maar ik denk laat ik dat maar niet doen want als die schrikt oid. dan ligt die dadelijk onder mijn auto en dan heb je weer een hoop papierwerk etc. Ik weet trouwens niet in hoeverre je een auto hoort toeteren naast je als je zo hard rijd maar toch.

Ook in spijkerbroek trouwens :X
 
Laatst bewerkt:
Opzich ben ik ook best motor vriendelijk en kijk er extra voor uit etc. Maar sommige rijders zijn inderdaad niet helemaal goed. Afgelopen zondag rij ik naar huis over een 3-baans snelweg, rechts heb ik niks te zoeken aangezien daar alles 100/120 rijd en links en in het midden word over het algemeen 140/200+ gereden.

Nu reed ik helemaal links met 180 en in het midden reed een flinke rits auto's met ongeveer 150 die ik aan het inhalen was. Heb ik bijna die rij auto's ingehaald komt er een motorrijder tussen mijn auto (170km/h) en de auto naast mij (150km/h) door gereden met 190/200 (hij reed niet veel harder dan ik ofzo). Erg veel ruimte was er ook niet tussen, misschien als ik hem niet had gezien dat het nog krapper was geweest.

Echt een mafkees, die auto naast mij nog toeteren maar ik denk laat ik dat maar niet doen want als die schrikt oid. dan ligt die dadelijk onder mijn auto en dan heb je weer een hoop papierwerk etc. Ik weet trouwens niet in hoeverre je een auto hoort toeteren naast je als je zo hard rijd maar toch.

Ook in spijkerbroek trouwens :X



[me="Bikermouse"]kijkt in profiel en het is hem duidelijk - Duitsland :+[/me]
 
[me="Bikermouse"]kijkt in profiel en het is hem duidelijk - Duitsland :+[/me]


:^ haha ik dacht hetzelfde...waar in nederland wordt er op de middenstrook 150+ gereden door auto's _O-

En hoewel we hier soms flink tekeer gaan tegen auto's , sommige motorrijders kunnen er ook wat van.

Ik werk in een binnenstad en heb zicht op een kruispunt. (30 zone)
Ik hoorde al motorrijders met hun gas spelen in de winkelstraat, de toeren tot in de begrenzer.
Dat moeten ze zelf weten , daar stoor ik me niet zo aan.
Vervolgens kwam hij met een bloedgang de straat doorgestoven, een auto die van rechts kwam moest vol in de ankers.
De autobestuurder was van de schrik bekomen en wilde optrekken om weer verder te rijden , toen kwam er nog een motorrijder met diezelfde noodgang uit de straat, het was bijna touché .Uit wraak bleef hij een hele tijd naast die auto rijden en gebaren met zijn vuist en kwam erg agressief over om weer met een wheelie te vertrekken.
Terwijl die auto toch echt duidelijk voorrang had.....

Tja, de mening van die persoon in de auto over motorrijders is vast niet zo positief meer.
Of misschien bevestigd..
 
Nou nou, 160 nog wel. En daar open je een topic over?

Best knap dat je met het blote oog kan zien dat hij die snelheid rijdt. Maak je eens druk over belangrijke dingen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan