KNMV CUP 2010

hey

nee ik weet nog niet veel meer over de E4fun enkel de data , maar ik vrees wel dat er
weinig rijtijd zal zijn op Spa en Dion en ook op de race tijdens het weekend op Zolder.
Dit doordat er tussendoor vrijrijden gegeven wordt tijdens de za en zo.
De race op Zolder tijdens de do zal wel blijven zoals vroeger.
Maar eerlijk heb ik niet veel zin om ee volledig weekend op het circuit rond te hangen en
dan met een tweemans team de zaterdag elk 2 keer 20 min te rijden om nadien de zondag
een 3 uurs race te rijden zoals ze op Spa voorzien hebben.
Het zijn uiteraard tijden van Crisis maar om dan ook het inschrijfgeld op te trekken van
2400€/team (5 races waarbij je 420 min rijtijd had) naar 3300€/team (voor 6 races waarbij de rijtijd schommelt van waarschijnlijk 230 min tot 400 min rijtijd)
Zelf is het voor mij gemakkelijker 1 dag vrij te maken en een dagje te rijden als een volledig
weekend vrij te moeten maken.
Trouwens stonden onze gedachten al een beetje op Cup of Zac om eens wat races te kunnen
rijden op een ander circuit als Zolder.
En ja nu komen ze zelf ook af met Dion en Spa maar vind het prijskaartje een beetje te.

Grtz Erwin
 
@ Hen3

Moto is nog wat werk aan maar moet hier eerst wat in huis werken met de verbouwingen.
zelfs mijn kat dreigde met het af te trappen als ik niet ging voort doen :+
Maar ik heb nog 5 maand voor de moto dus normaal geen probleem.
 
Top, hopelijk krijg ik die triple left eens onder de knie want dat was een drama dit jaar :')
 
CRT is al geruime tijd in overleg met het Belgische circuit Mettet, de KNMV en de
BMB voor een termijn in 2010. Op dit moment zijn de gesprekken in een dusdanig
ver stadium dat wij via de BMB, de Belgische Motorsport Bond, serieus over data
in 2010 spreken.
Deze data zijn van vrijdag 20 augustus t/m zondag 22 augustus 2010.
Op deze dagen kunnen er trainingen en races verreden worden, het een en
ander eventueel in combinatie met een Belgisch Kampioenschap Endurance van
2 x 2 uur (Supersport en Superbike).
Over de kosten kan ik op dit moment nog niet veel zeggen omdat naast de
circuithuur additionele diensten ingehuurd of aangeleverd moeten gaan worden.
Overleg hierover vindt op redelijke korte termijn plaats maar omdat wij tot op dit
moment in deze positief gestemd zijn willen wij jullie deze info niet onthouden.

BRON CRT
 
Top, hopelijk krijg ik die triple left eens onder de knie want dat was een drama dit jaar :')

Nico,

Staat een filmpje op internet over hoe de triple te nemen!

Ga ik hier natuurlijk niet posten maar aangezien jij veel sneller bent als mij durf ik het jouw wel te vertellen! *D
 
En dan doen we misschien ook nog een cupje op Mettet :P Lijkt me vet.
 
Veel werken. Moet in de winterstop inhalen wat ik in de zomer laat liggen (en dat is nogal wat) ;)
Is het bij jou nog gelukt met je mapping?

Als jij alles moet bijwerken wat je van de zomer niet hebt gedaan , dan moet jij nu zeker heel hard werken :9

Ja alleen weet ik nog niet precies hoe ik iets moet vasthoeden maar dat komt wel. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan