KNMV-Cup kalender

janz1961

MF'er
10 jul 2007
36
0
Utrecht
Net kreeg ik de nieuwe Cup kalender. Kort samengevat zijn er dit jaar dus vijf (5)wedstrijddagen. Een daarvan met twee races, maar met maar één training. Gevolg is dus dat de prijs per evenement voor mensen zonder eigen transponder de €200 grens heeft overschreden. En dat alles dus met minder rijtijd.

Ik heb de rijders al eerder opgeroepen om het gewoon niet meer te doen om daarmee iets van druk uit te oefenen. Maar nu roep ik ook de CRT op:

Jongens, dit heeft geen zin meer.

De enige manier om deze neergaande spiraal te stoppen is niet meer mee te doen. Misschien kan de CRT tot die tijd popconcerten gaan organiseren. Daar krijg je wel een vergunning voor, het maakt meer herrie en omdat het niet op kantoortijden is, veroorzaakt meer overlast. Na een paar keer Rammste+n, Iron Maiden an Ministry, komen ze misschien tot bezinning daar in Baggelhuizen.

Bij de ZAC hetzelfde. Mooie mail gekregen waarin staat dat het allemaal onze eigen schuld is. Met geen woord wordt er gerept over het feit dat we ook stiller geworden zijn. Proefmetingen "aan de gevel" hebben dat aangetoond. Maar nee, ook bij de ZAC, moeten de rijders het allemaal maar zien op te lossen. Misschien kan de ZAC regelmatigheidstritten gaan organiseren door Baggelhuizen. Met straatlegale motoren op straatlegale snelheden. Het gaat om het constant rijden uiteindelijk (mensen die dit niet snappen, rijden geen ZAC :-) ). Ook dit kan natuurlijk gewoon 's avonds en zelfs 's nachts.

En dan kunnen zij ondertussen samen met de KNMV proberen met redelijke gesprekken duidelijk te maken dat een beetje gebrom tussen 9 en 5 geen overlast is. Met een beetje geluk kunnen we dan volgend jaar weer rijden.

Jan

P.S. begrijp me niet verkeerd. Ik wil die bezoners op zich niet echt pesten, ik zou ze alleen graag duidelijk willen maken dat overlast en overschrijden van de normen heel andere dingen zijn. Wat geluid van een circuit dat nauwelijks boven het geraas van de A28 uitkomt is op kantoortijden niet echt overlast.
 
ik rij iig niet meer :P , in oktober 2007 heb ik dus een goede beslissing genomen ;)


ik zou zeggen tegen de coureurs die dit jaar willen supercuppen , laat de crt en knmv in de shit zakken

dit is toch gewoon uitbuiterij , en wat krijg je ervoor terug ?
 
Heb er weinig aan toe te voegen... Cup rij ik niet meer, ZAC mag niet meer... Het enige wat me tegen de borst stuit is die belachelijke stellingname van Huub. Heb er vorig jaar ook al eens een discussie mee gehad die ontaarde in een soort van ruzie :+

Maar goed, iemand die nog steeds beweert dat het aan de motoren ligt en dit probeert te verpakken in een quasi streng mailtje met een respectoze ondertoon, mag wat mij betreft damwedstrijden gaan organiseren. Of auto races, is mij om het even ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd nog wel. Niet meer welkom bij de ZAC om onduidelijke redenen (tenminste het was duidelijk tot de eerste wedstrijd...), ONK ben ik te traag voor, en dan blijft er weinig over. Wil toch wel erg graag racen!
 
Ik ben er ook mee gestopt. Wil niet langer een speelbal van alle betrokken instanties zijn. Elke keer wordt er weer wat gekkers verzonnen en elke keer heb ik me er weer in geschikt. Nu niet meer. Ligt niet (meer) aan CRT, dit is gewoon een bedrijf wat geld moet verdienen. Ligt niet (meer) aan KNMV, is gewoon een motorsportbond die races moet organiseren. Ligt aan Nederland. Als je boven een café gaat wonen kan je de kroeg dwingen geen geluid meer te maken. Als je naast een circuit woont kan je ervoor zorgen dat je geen gebrom meer in je tuin hoort. Het is niet anders.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan