KNMV supermoto 2014

En op de post, echt veel kwamen er spontaan naar me toe. Andere netjes gevraagd........
Ik moest er wel om 4.30 mijn bedje voor uit ,om om 7 uur bij de eerste inschrijvers aanwezig te zijn...Maar dat had ik er graag voor over,missie geslaagd...................
Dank je wel manne enn vrouwen,en hier uit blijkt maar weer wat een fijne solide vriendelijke en vooral menselijke groep Supermoto rijders we zijn............
Mijn motto is : vriendelijkheid is hartstikke moeilijk weggeven,je krijgt het altijd terug.......Vranske
 
goed idee en toffe actie Frans!

MBT Zelhem...........ik had nog het voorwoord gelezen van de voorzitter in het programmaboekje, over hun twijfels om de wedstrijd te organiseren vanwege negatieve geruchten.
Nou, ik ben blij dat we weer lekker in Zelhem hebben kunnen knallen!..........naar mijn mening een geslaagd evenement, gastvrij, goed georganiseerd, leuke baan, veel knappe rijders etc etc.....

ik hoop dat de organisatie ook terug kan kijken op een goed evenement en dat ze volgend jaar wederom de wedstrijd organiseren!
 
Goedemiddag SM'ers.

Misschien wat aan de late kant maar hierbij mijn foto's van Lelystad voor de geïnteresseerde.

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZBH6S6QP

Helaas alleen de Inters, had wat problemen om de baan op te mogen.
Is door motocrossplanet en kemco opgelost waarvoor nog steeds dank *O*
 
Laatst bewerkt:
Voor de debutanten in de inters klasse: Hoe bevalt het?

Het valt het mij nog niet tegen. Wordt maar op 1 ronde gezet :+.

Ik vind het wel jammer dat we geen apart klassement voor de voormalig euro rijders hebben maar ik wordt minder verloren gereden als ik vantevoren dacht. Er zijn genoeg rijders op de baan waar je mooie strijd mee kan hebben.
 
Gaande nog mensen van hier nog mee naar de harzring?

14 tm 17 juli
Les van Bernd Hiemer en crosstraining van Tom van Teeffelen.
incl. Ontbijt, Camping, Douche en Stroom
Laatste avond met BBQ, bingo en drinken.
Ma/di € 275 met Bernd Hiemer
Wo/do € € 235 met BBQ en bingo

Of je bent geen watje en rijdt 4 dgn voor slechts € 350,-
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nog te kijken of ik komend seizoen supermoto ga rijden. als het goed is wel, maar ik wil wel zeker weten dat ik het kan betalen. wat kost een eerste seizoen ongeveer?
- motor
- kleding
- aanhanger
- knmv lidmaatschap
- inschrijving
- banden (hoeveel setjes)
- crashes O-)
mis ik nog iets? laat maar weten.

gr max
 
Ik zit nog te kijken of ik komend seizoen supermoto ga rijden. als het goed is wel, maar ik wil wel zeker weten dat ik het kan betalen. wat kost een eerste seizoen ongeveer?
- motor
- kleding
- aanhanger
- knmv lidmaatschap
- inschrijving
- banden (hoeveel setjes)
- crashes O-)
mis ik nog iets? laat maar weten.

gr max

- onderhoud
- benzine
 
- motor; kan je zelf bepalen, nieuw of tweede hands.
- kleding; kan je zelf bepalen. Nieuw of tweede hands, volledig leer of broek en protector.
- aanhanger; kan je zelf bepalen. Nieuw of tweede hands, open of gesloten aanhanger.
- knmv lidmaatschap: zie knmv site.
- inschrijving, 50,00 per wedstijd, ca. 8/11 wedstrijden per jaar
- banden (hoeveel setjes): afhankelijk van je eigen kwaliteit. Inters iedere manche of wedstrijd, beginner 2 setjes per jaar.
- crashes, hopelijk geen, maar na een valpartijtje is niet meteen je motor kort....
mis ik nog iets? laat maar weten.
- transponder
- iedere 3 jaar medische keuring, boven de 40 ieder jaar
 
je vergeet roze koeken-chips-bbq,,,,,,,,maar alle gekheid op een stokje ik denk zo,n 1500euro alles bij elkaar,transport eten drinken 100 euro per wedstrijd ben je zo kwijt............maar je heb wel voor 150 euro pret............zeker met 296 net voor je
 
Als je alles voor het eerst moet kopen ben je wel wat duurder uit.
Zeg 2000,- voor een motor.
Transponder 250
Licentie 200 ofzo
Keuring 120 (?)
Kleding 800
Aanhanger 250
Banden 750 ?
Crashes 5000 :+
Revisie 1500 per jaar of twee jaar. Afhankelijk van hoeveel je rijdt uiteraard.
En zo kan je maar door gaan. Je kan het zo gek maken als je wilt. Een goede rempomp, vering op orde, slipperclutch banden warmers, aggregaat enz

Maar als je het basic wilt houden om te beginnen met rijden kan je het wel redelijk ''goedkoop'' houden''

Een dag trainen kost ook maar iets van 30-50 euro ofzo. Vergeleken met wegrace is dit echt goedkoop! En je hebt minstens zoveel plezier
 
Ik zit nog te kijken of ik komend seizoen supermoto ga rijden. als het goed is wel, maar ik wil wel zeker weten dat ik het kan betalen. wat kost een eerste seizoen ongeveer?
- motor
- kleding
- aanhanger
- knmv lidmaatschap
- inschrijving
- banden (hoeveel setjes)
- crashes O-)
mis ik nog iets? laat maar weten.

gr max
Ik heb nog wel een mooie sm Husqvarna TC 450 in de aanbieding. *O*
Helemaal rijklaar. :)
Bijna geen meter mee gereden door mij!
 
Laatst bewerkt:
en ik nog een transponder voor 150 met alles er op en er aan,220volt oplader-12volt oplader-voorpootklem.;stuur maar een PB
 
Als je alles voor het eerst moet kopen ben je wel wat duurder uit.
Zeg 2000,- voor een motor.
Transponder 250
Licentie 200 ofzo
Keuring 120 (?)
Kleding 800
Aanhanger 250
Banden 750 ?
Crashes 5000 :+
Revisie 1500 per jaar of twee jaar. Afhankelijk van hoeveel je rijdt uiteraard.
En zo kan je maar door gaan. Je kan het zo gek maken als je wilt. Een goede rempomp, vering op orde, slipperclutch banden warmers, aggregaat enz

Maar als je het basic wilt houden om te beginnen met rijden kan je het wel redelijk ''goedkoop'' houden''

Een dag trainen kost ook maar iets van 30-50 euro ofzo. Vergeleken met wegrace is dit echt goedkoop! En je hebt minstens zoveel plezier

Ik zou lekker gaan crossen supermoto wordt wel erg duur.
Trainen kun je bijna nergens en alleen voor veel geld terwijl dagpasje op willekeurige crossbaan 10 tot 15 euro kost en districtslicentie 70 euro.
Wil je een keer een crosswedstrijdje meepakken dan betaal je 15 euro inschrijfgeld tegenover 50 bij een supermotowedstrijd.
Nu zijn er nog 7 supermotowedstrijden en ben bang dat het volgend jaar nog weer minder wordt als zelfs de organisatoren er al geen heil meer in zien.
Wegrace is nog duurder en daar zie je een nog grotere terugloop aan licentiehouders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan