KNMV supermoto 2014

En zo kan je maar door gaan. Je kan het zo gek maken als je wilt. Een goede rempomp, vering op orde, slipperclutch banden warmers, aggregaat enz

Ik zette mijn wielen altijd in de zon. En om de 10 minuten even het wiel een slag draaien. :+
 
Ik zette mijn wielen altijd in de zon. En om de 10 minuten even het wiel een slag draaien. :+

en als de zon niet schijnt?......ohjah dan gaan de regenwielen erin ;)

Supermoto is een mooie sport/ hobby.....helaas is het op dit moment niet te combineren met mijn werk maar als het volgend jaar weer toe laat ben ik er weer bij!
 
Nu zijn er nog 7 supermotowedstrijden en ben bang dat het volgend jaar nog weer minder wordt als zelfs de organisatoren er al geen heil meer in zien.

waarom schrijf je vaak zo negatief ??????????? :?
 
Nu zijn er nog 7 supermotowedstrijden en ben bang dat het volgend jaar nog weer minder wordt als zelfs de organisatoren er al geen heil meer in zien.

waarom schrijf je vaak zo negatief ??????????? :?
inderdaad, er zijn soms omstandigheden waardoor mensen afhaken. Echter hebben we ook organisatoren die met vol vertrouwen wedstrijden blijven organiseren en komende wedstrijd is daar ook weer een mooi voorbeeld van. Iedereen naar Rockanje, een nieuwe wedstrijd en gezien de enthausiaste inzet van hun organisatie gaat dit ook weer een mooie wedstrijd worden. De eerste 2 van dit jaar waren ook super en met een mooi vol dag programma. Wij hebben er elke keer weer heeeeel veel zin in!
 
Zo is het maar net, altijd klagen help zeker niet. We doen het allemaal omdat we er mega veel lol aan beleven. Respect voor alle organisatoren, want voorlopig is alles 100% geregeld!
 
Ik hoor nog rijders klagen over 5x Lelystad, en nu word er geklaagd dat 7 wedstrijden wel weinig is....

We moeten als rijder zijnde zoveel als mogelijk is komen opdagen, zodat organisatoren er zin in krijgen en houden :]
 
Ik heb de eerste wedstrijd iets gezien waardoor voor mij de lol er een beetje af is en zo super was die dag dus niet.Toch zijn we er elke wedstrijd bij alleen Boekel niet omdat ik die veel te gevaarlijk vind en daarvoor de adac wedstrijd in de Harz gaan rijden.Frans zo negatief ben ik niet want promoot veel de sport maar loop al mee sinds 2008 en zie dan ook veel dingen waarbij ik denk dat het anders kan daar is veel over geschreven en vergadert.Rob is een super kerel en hoop dat zijn evenement een succes wordt en niet eenmalig.
Op naar Rockanje
 
Vraagje.
Ben er een tijdje tussenuit geweest maarruh regelt de knmv nog trainingsdagen op lelystad op woensdag avonden dit jaar.

Kan dit nergens vinden. Niet op de knmv site en ook niet op deze site.

Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan