KNMV supermoto 2014

Bazzi, waar heb jij die voetsteunrubbers besteld? De dealer hierheeft ze liggen, maar daar zijn ze 10,- goedkoper dan nieuwe steunen.....

@ Tjeerd: provincie of t dorp Zeeland?

KTM-shop.
Had ze ff snel nodig, deze week ff geen tijd om dingen op te halen.

Welke dealer trouwens?
 
hoeveel daglicenties mag je dit jaar aanschaffen?
Ik wil wel even kijken hoe langzaam ik rond kom op een 250
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze bij hannamax vandaan. Ufo levert die dingen.

Orignele paste niet op de stepjes, dus heb ze nu custom made gemaakt ;)

Wel lkkr gereden zondag op Spa, maar er reden weer veel idioten daar rond.
Kennelijk mag je ook met crossbanden de baan op |( |( |( en naar die footpegsliders hebben ze nooit gekeken.

Het is een heerlijk baantje, maar sommige dingen daar.... :N :N :N
 
Heeft er iemand nog oud setje slicks voor een mooi prijske?

Heb nog 1x 16.5 slick voor, 1x 16.5 regen voor en misschien nog 1x 165/65-17 achter liggen. Zal vanavond wel even de schuur induiken om het zeker te weten.

Heb ook nog 2 crossbroeken in de aanbieding, deze zal ik ook meenemen.
 
Ik rijd nu regelmatig met de KTM 530 op de weg als SM maar ik zou eigenlijk graag snelgas erop hebben. Dan hoef ik mijn pols niet zover te draaien, ik heb dat ook op de kawak ZX10r en dat bevalt me erg goed. Iemand een idee waar dat tegen een redelijke prijs te koop is en ik ben er dan eigenlijk naar 1 opzoek die instelbaar is zodat ik hem minder gevoelig op de weg kan zetten maar gevoeliger in t zand..
 
Laatst bewerkt:
Luchtfilter schoonmaken, komt het vermogen weer terug. :+
 
Ik rijd nu regelmatig met de KTM 530 op de weg als SM maar ik zou eigenlijk graag snelgas erop hebben. Dan hoef ik mijn pols niet zover te draaien, ik heb dat ook op de kawak ZX10r en dat bevalt me erg goed. Iemand een idee waar dat tegen een redelijke prijs te koop is en ik ben er dan eigenlijk naar 1 opzoek die instelbaar is zodat ik hem minder gevoelig op de weg kan zetten maar gevoeliger in t zand..

Dit bedrijf heeft mooi spul: G2 Ergonomics - Throttle Tubes and Moto Parts
 
Heeft iemand toevallig nog een redelijke gebruikte achterband te koop?

Gaan er nog mensen woensdag rijden op Geldermalsen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan