KNMV supermoto 2014

ja op renners kwatier bij Rockanje racing/en dwsdecals team. nemen groot scherm mee andres dus wordt vast gezellige boel!!
 
Ik rijd nu regelmatig met de KTM 530 op de weg als SM maar ik zou eigenlijk graag snelgas erop hebben. Dan hoef ik mijn pols niet zover te draaien, ik heb dat ook op de kawak ZX10r en dat bevalt me erg goed. Iemand een idee waar dat tegen een redelijke prijs te koop is en ik ben er dan eigenlijk naar 1 opzoek die instelbaar is zodat ik hem minder gevoelig op de weg kan zetten maar gevoeliger in t zand..


Snelgas kun je heel makkelijk zelf maken. In je gashandle loopt je kabel rond je stuur over het huis van de handle. Als je hierop n tiwrap lijmt en je ze die met 2 hele kleine schroefjes vast legt je kabel meer afstand af als je aan t gas draait. De gaskabel loopt dan rond je stuur over de tiwrap. Werkt perfect!
Lastige uitleg, maar de oplossing is super simpel ;)
 
Laatst bewerkt:
Het onverharde is wel te doen zullen we maar zeggen. Gisteren was ik toevallig in Boekel en kon 1 linker kombocht ontdekken
 

Het ging wel lekker toen de baan droog was. Alleen ben ik nog een glad stukje tegen gekomen waardoor mijn voorwiel weg gleed, ikzelf de baan af reed en belande op de baan. Sleutelbeen is in 4 stukken gebroken. In Tiel was ik gewoon naar huis gestuurd want het leek netjes op de foto. In arnhem ben ik terug naar het ziekenhuis gegaan, hier ben ik meteen geopereerd.

Ik kom zondag wel ff kijken. Ik had me trouwens netjes ruim 2 weken geleden ingeschreven met een daglicentie maar heb niks meer gehoord van de knmv.
 
Ik kom zondag wel ff kijken. Ik had me trouwens netjes ruim 2 weken geleden ingeschreven met een daglicentie maar heb niks meer gehoord van de knmv.
Beterschap iig!
Ik heb ook nog niks gehoord/gezien van de KNMV qua informatie?
Hoe laat/waar ik morgen moet zijn?
 
De vlonder in Boekel. Inschrijven meestal tot 0900 ofzo. Er staan wel borden die je wijzen waar je zijn moet.
Schijnt toch wel moeilijk te zijn, communiceren. Ik zou nog een vergadering inlassen en je afvragen hoe het komt dat er steeds minder mensen komen...
 
Veel plezier morgen mannen!

Barry haal jij morgen nog een paar man over om mee te gaan naar de Harz

Wordt jij onze propper. *D
 
Laatst bewerkt:
Nooit gedacht zoiets mee te maken op de baan.. Voor sommigen misschien wel de tweede keer zelfs.. (Arie) Verschrikkelijk zeg..

rip Sander '(
 
Idd vreselijk nieuws.
Voorzover ik Sander kende was het vriendelijke en behulpzame kerel.

Veel sterkte toegewenst aan iedereen die hem kende.
 
sorry, post over Sander zijn overlijden gemist.

sterkte aan alle nabestaanden, vrienden en collega's
 
Alle betrokkenen, vrienden, familie gecondoleerd en heel veel sterkte.

Ik ben maar hobbymatig fotograaf maar na in lelystad betrokken te zijn geweest met de hulp aan Jan-Willem word ik misselijk van dit bericht.

Nogmaals sterkte.
 
Kon helaas niet bij de uitvaart zijn van Sander...
Merk dat het stil is hier nu, begrijpelijk, wat moet je ook zeggen..

Ik denk ook wel na over de sport... Mijn hardste sm crash was op Boekel en vreemd genoeg had ik het daar nog over met Sander..
Aan racen kleven risico's, we zijn er allemaal van bewust. Maar dit soort gebeurtenissen houdt niemand rekening mee. Ik niet in ieder geval.

Supermoto is en blijft naar mijn mening wel de gaafste (/betaalbaarste) motorsport die er is!
 
Dag,

Ik las over boekel, geen woorden voor en sterkte aan iedereen.

Komende donderdag ben ik van plan om op Spa te gaan rijden, zijn er mensen uit zuid nederland die zin hebben om mee te gaan? Ik heb plek in de bus en met meer is altijd leuker..

Groeten Geert
 
Bij genoeg aanmeldingen van KNMV rijders kunnen we kijken of er een aparte groep van te maken is. Wellicht kunnen we bijv. een paar proefstarts maken met de hele groep.
 
Bij genoeg aanmeldingen van KNMV rijders kunnen we kijken of er een aparte groep van te maken is. Wellicht kunnen we bijv. een paar proefstarts maken met de hele groep.

Denk niet dat je veel ONK rijders gaat krijgen. Het ONK seizoen is dan voorbij. Dan zullen de meeste al de winterslaap in duiken (qua sm dan) en de rest zal de Superbiker in Mettet gaan rijden/bezoeken.
 
Had het ook graag eerder gedaan, maar Midland was ook vol.

We zullen zien hoeveel er komen.
De mogelijk om nog een x te trainen is er en die waren voor Lelystad al aardig dun gezaaid begreep ik dus grijp je kans.

Anders welterusten en tot volgend jaar. :P
 
Denk niet dat je veel ONK rijders gaat krijgen. Het ONK seizoen is dan voorbij. Dan zullen de meeste al de winterslaap in duiken (qua sm dan) en de rest zal de Superbiker in Mettet gaan rijden/bezoeken.
Dit jaar gaan we er ook eens kijken. Waarschijnlijk volgend jaar een keer mee doen
 
ik ga het maar niet proberen op een 250 :+
ik schrijf me morgen in elk geval in voor valkenswaard en we hopen dat we dan kunnen (en niks breken voor die tijd haha)
 
Terug
Bovenaan Onderaan