KNMV supermoto 2014

Dikke fiets die TM :]

Gaan er nog mensen van hier naar de vegadering van de KNMV?

Ben wel heel erg benieuwd hoe het met onze sport verder moet in 2015...


Wij zijn erbij :Y



Dikke fiets die TM :]

Gaan er nog mensen van hier naar de vegadering van de KNMV?

Ben wel heel erg benieuwd hoe het met onze sport verder moet in 2015...

wanneer is die ookalweer?
als ik thuis ben kom ik wel ff op de fiets langs :+
hoop wel dat het weer een beetje aan trekt...de centjes komen nu een beetje binnen dus kan er geinvesteerd worden in een supermoto....(of enduro)


29oktober is de bijeenkomst.
Even een mailtje naar Rinze Bremmer als je erbij wilt zijn



SMoN is nu ook geweest, maar hoor er hier ook weinig over!



/ iemand nog interesse in een RMZ supermoto???


Stuur maar is wat foto's en info over de rmz in een pb. Mijn broer zoekt een supermoto.
 
Laatst bewerkt:
Neuh. Was 2 wedstrijden leuk en daarna kwamen de circuits waar ik helemaal niets te zoeken had bij de inters.

Ik hoop eigenlijk dat we weer een euro klasse krijgen, en anders ben ik er nog niet helemaal uit wat ik ga doen.


Ben ik toch bang dat er drastisch meer rijders bij moeten komen......... Zou idd zeker mooi zijn om de euros weer terug te krijgen (mits de euros en inters fatsoenlijke startvelden hebben). Ook mogen er wel een aantal nationale rijders bijkomen, geloof dat ze in Boekel Maar 4 nationale B rijders hadden :X
 
Ja kan me voorstellen. Lijkt me persoonlijk ook niet zo veel aan als ze je constant rond de oren vliegen.
Hopen maar dat er meer rijders komen voor de euro klasse.
 
Ik snap je zin niet.. Kan aan mij liggen hoor haha
Maar heb idd ook een ktm400exc, deze is voor in het bos en daar ligt toch meer mijn passie ( had ik eigenlijk 2200eu geleden over na moeten denken voor de ombouw naar sm haha)
Nja.. Mocht iemand geil worden van mijn gusaberg, hij is vers, hij is mooi en heeft bijna alleen maar nieuwe obderdelen.

Pm me, mail me, bel me.. Mag allemaal, hij zoekt een nieuw baasje die hem niet laat staan maar hem lekker afragt haha
 
Ja haha die zag ik ook! Mooie bak idd maar ook een stuk duurder..
Voor de echte liefhebber wil ik zelfs nog wat zakken met de prijs! Niet te veel natuurlik! Haha
 
Ben ook heel erg benieuwd hoe de kalender eruit gaat zien. Dat zal voor veel mensen de uiteindelijke beslissing zijn om te stoppen of om door te gaan denk ik.
Hopelijk komt die eerder als afgelopen jaar.

@Jan: Goed bezig met je site!
 
De KNMV moet snel met de kalender komen, zullen veel rijders de beslissing van laten afhangen. Maar laten we eerlijk zijn, we willen toch alleen maar rijden....
 
Ik hoop dat Assen een optie wordt,.. als ze er voor zorgen dat er onverhard bij komt. En dan mooi daar 2x per jaar een wedstrijd organiseren.
 
Ik hoop dat Assen een optie wordt,.. als ze er voor zorgen dat er onverhard bij komt. En dan mooi daar 2x per jaar een wedstrijd organiseren.

dat zal hem niet gaan worden want de eigenaar heeft daar moeite mee.

mijn mening over volgend jaar:
3 groepen/klasse rijders maken en indelen in overleg en rondetijd. Welke naam dat je de groep geeft doet er niet toe.
voorbeeld 15-20 Inters, 20 Euro, rest is Nationaal.
ik denk dat Valkenswaard vaker op de kalender kan/mag/moet...........dit circuit heeft meerdere mogelijkheden van lay-out. Lelystad is ondanks kritiek in het verleden toch leuke locatie voor training, wedstrijd en nieuwe rijders.
zoeken naar kart-circuit die off-road sectie kunnen maken, want daar ligt volgens mij de toekomst.
Ik vind tevens dat mbt bovenstaand verhaal de KNMV de nek meer moet uitsteken. Zij zullen zelf ook initiatief moeten nemen om nieuwe mogelijkheden te ontdekken. Maar ik heb daar een zwaar hoofd in............
 
Zal wsl wel januari worden dat Knmv met de kalender komt dat was vorig jaar ook zo.

Inmiddels hebben wij wel opties genomen op 5 dagen in Lelystad, 4 zaterdagen en een zondag.

Nu nog verzinnen hoe we het gaan optuigen en dus ook interessant kunnen maken voor de wedstrijdrijders. Ideeën hebben we al, nu nog een Knmv kalender ;)
 
@ Bazzi, dat kunnen we regelen, iedereen die zo bezig is met deze mooie sport kan een goede bijdrage leveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan