Ondanks dat het een 'oud' onderwerp is, leek het me beter om in dit onderwerp verder te gaan i.p.v. een nieuwe te starten.
Ook ik heb nu last van bovenstaande problematiek en ik wil bijna niet geloven dat het direct de koppakking en zakkende cilinderbussen betreft.
Maar waar te beginnen?
Tijdens het rijden is de temparatuurmeter laag, sta ik even stil kruipt hij omhoog en het expansievat vult zich tijdens de rit. Bij het stilstaan begint de koelvloeistof te borrelen en gooit hij een gedeelte eruit. Nu blijkt in ieder geval dat de koeling niet goed was, hier kwam ik achter door handmatig de fan te verbinden met koperdraad.
Nu blijft de koeling perfect, maar toch gooide hij weer bij het stilstaan de koelvloeistof eruit.
Ondertussen ook het zeefje die tussen de leiding zat gereinigd, want ook deze zat bij mij vol met vuil. Weer ronde gereden en toch weer hetzelfde euvel.
Hoe nu verder en waar te beginnen?
Iemand een idee?