Koffers van givi...universeel...??

riessie

MF veteraan
21 apr 2006
2.160
0
Rotterdam
Ik heb een topkoffer van Givi....maar vind em iets te klein en ben op zoek naar een iets grotere...2dehands....maarre zijn die eigenlijk universeel of verschilt het per model...???
 
Volgens mij is de onderkant wel uitwisselbaar, maar bedenk ook dat een mega-volume ook nadelen kent, draagvermogen, stuureigenschappen, breedte enz.
Succes. :]
 
Oke thanks...weet dus gelijk dat ik een mono lock heb... weet ik iig geval waar ik naar moet zoeken... enne hoef geen megavolume...gewoon 1 maatje groter dat mn sport en spinning schoenen er allebei in kunnen...
 
Heb ik nog een aanvullende vraag;

als je een wing rack koopt, passen daar dan zowel de monolock als de monokey koffers op?

En passen alle monokey koffers op een monokey rack of zit daar ook nog verschil in
 
Laatst bewerkt:
Heb ik nog een aanvullende vraag;

als je een wing rack koopt, passen daar dan zowel de monolock als de monokey koffers op?

En passen alle monokey koffers op een monokey rack of zit daar ook nog verschil in

Nee dus. :)
zie: hier en dan "What is the difference between a MonoKey and MonoLock case?" voor plaatjes.

ZOver ik het weet zijn zo'n beetje alle wingracks voor monokey
 
iemand een idee waar gizmo88 uit hangt? Hij zou nog een kofferset in de aanbieding hebben...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan