koffiemeeting bij Sheldon

Momenteel weinig actief hier. Veel werk / beetje ziek.

Ik heb geen verzekering meer dan, rij in de zomer al bijna niet, en kan de centen gebruiken voor ander dingen hier in huis.


mag ik eens vragen wat dat bij jou verzekering scheelt?ik heb dat ook eens nagevraagd en dat scheelde echt maar een onnozelheid een volledig jaar of een half jaar. dacht 190 euro voor volledig jaar en 165 als ik in de winter niet reed ....
 
mag ik eens vragen wat dat bij jou verzekering scheelt?ik heb dat ook eens nagevraagd en dat scheelde echt maar een onnozelheid een volledig jaar of een half jaar. dacht 190 euro voor volledig jaar en 165 als ik in de winter niet reed ....

Ik betaal 357 voor een jaar.
En op dit moment heb 'k andere dingen waaraan dat geld kan gebruikt worden.
Misschien stuur k gewoon plaat binnen en kijk 'k wel wanneer ik volgend jaar nog eens wil beginnen, of doe k gewoon eens een circuit dag volgend jaar ipv op de baan te rijden (al is dat niet echt goedkoper te noemen)
 
Ik betaal 357 voor een jaar.
En op dit moment heb 'k andere dingen waaraan dat geld kan gebruikt worden.
Misschien stuur k gewoon plaat binnen en kijk 'k wel wanneer ik volgend jaar nog eens wil beginnen, of doe k gewoon eens een circuit dag volgend jaar ipv op de baan te rijden (al is dat niet echt goedkoper te noemen)
ha ik had begrepen dat je voor een half jaar veel minder zou betalen want dat was bij mij echt te verwaarlozen...
 
Ik betaal 357 voor een jaar.
En op dit moment heb 'k andere dingen waaraan dat geld kan gebruikt worden.
Misschien stuur k gewoon plaat binnen en kijk 'k wel wanneer ik volgend jaar nog eens wil beginnen, of doe k gewoon eens een circuit dag volgend jaar ipv op de baan te rijden (al is dat niet echt goedkoper te noemen)


Je komt dus niet -O-
 
wie mag ik allemaal verwachten :?

Polymorph
Cabra
Risika
NoSer
Bramp
Ska-man
Bladertje
Lem
De rekker



gelukkig staat dienen ambetante sheldon er weer nie bij *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Mijn oudste gaat haar verjaardagsfeestje een dag eerder geven ( sleepover :9~ :X ) dus kan er wel bij zijn ...... op voorwaarde dat het niet regent natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan