• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Koopjes?? Internetoplichting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjhelder

MF'er
Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Collega motorrijders,

Ik was zojuist eens bezig met het afstruinen van MaPla en toen kwam ik de volgende advertentie tegen:

≥ Motoren - Marktplaats.nl

Ik heb er niet op gereageerd maar heb wel een tijdje geleden iets soortgelijks gezien, ging toen over een R1150GS Adventure voor een abnormaal lage prijs.

Daar heb ik wel op gereageerd maar kwam er al snel achter dat het een stelletje oplichters betrof zoals onlangs door de politie zijn aangehouden. *O*

Dit op de site:
Dode link

Ik begrijp dat dezelfde werkwijze wordt toegepast op een grote diversiteit aan producten. Zowel bij kopers als verkopers!

Bij deze bent u in ieder geval, misschien ten overvloede, gewaarschuwd.

En de R6 en de GSX-R en de rest die er opstaat :z. En als je reageert krijg je dit mailtje.

Ik heb een paar foto's van de bike bijgedaan.
Deze bike is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in Engeland met de bike, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de bike naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de bike te testen, voordat ik m'n geld krijg.

De prijs van deze bike is 3.000 euro, en de verzendkosten zijn 300 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 3.150 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.

Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.

PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Regards

Heb voor de grap ook wel eens gereageerd. :P :+

Laatst bewerkt:
Je zal maar net dat ene koopje hebben he, net als een lot in de loterij....
Niet geschoten.......

is wel makkelijk geld verdienen want als ik het zo lees zijn er nog steeds dwazen en idioten die erin trappen.....

is wel makkelijk geld verdienen want als ik het zo lees zijn er nog steeds dwazen en idioten die erin trappen.....

Mensen die duizenden euries overmaken op een rekening omdat een of andere prins gevlucht is en een bankrekeningetje nodig heeft en er een riante vergoeding voor geeft...DAT vind ik echt bizar dat er mensen zijn die daar in trappen..

Er staan ook een Hayabusa en een GSXR1000 voor 3.000 euro te koop op marktplaats.

Foto's zullen ze wel van een forum o.i.d. gehaald hebben, is gewoon bij iemand voor de deur gemaakt.

Hier hebben we al 68403 topics meer over gehad... :Z

En nog gebeurt het dagelijks dat er mensen gedupeerd raken. Maar goed wat mij betreft komt er een slotje op.
Het is in ieder geval dan voor de 68404-de keer onder de aandacht gekomen.

groet

He jammer, het is ze bijna gelukt om de advertentie foutloos te schrijven:
"origineel nedelerlandse motor"

Wel apart dat het nu gewoon een Nederlandse naam in Amsterdam is en een foto die ook behoorlijk Nederlands aan doet... geen Amerikaanse uitvoering o.i.d.
Maarja, een occasionprijs die dik 12.000 euri onder de nieuwwaarde ligt... na 1,5 jaar... en zeker voor een BMW, te bizar om te geloven...
En sowieso, altijd kijken en proefrijden.

Thanks maar als we voor iedere oplichter op internet een topic zouden openen staat MF vol met dat soort topics...

Slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan