kopen met het hart of met hersens?

500, aleen al voor dat mooie tankje!!!!!! :}




Toeren, heb je kronen en of veel vullingen in je kiesen............ :X




maar absolut een leuke eenpitter,


(en nooit je carbs hoeven synken...................carb. enkelvoud :}


Lekker :]
 
mocht je voor de 500 gaan, zorg dan dat je er 1 koopt waarvan de electra goed is, heb er erg slechte ervaringen mee. en het remt voor geen meter.
 
mocht je voor de 500 gaan, zorg dan dat je er 1 koopt waarvan de electra goed is, heb er erg slechte ervaringen mee. en het remt voor geen meter.

Ach poep: da's allemaal wel te fixen.
Staalomvlochten remleidingen doet al een hoop,en wat bekabeling doortrekken kan iedereen... :P
 
Ach poep: da's allemaal wel te fixen.
Staalomvlochten remleidingen doet al een hoop,en wat bekabeling doortrekken kan iedereen... :P
Met trommeltjes :?
Fun, daar gaat het om. Een keuze met je hart "kan nooit verkeerd zijn".
 
zelf zou ik voor de 500 gaan. Gewoon omdat daar alles veul simpeler is als bij de 600 (hersenkwestie) en hij eigenlijk veul mooierder is dan de 600, klassieker, tijdloos en niet teveel plastic (hartkwestie) Als het mijn eerste fiets zou zijn, en ik had de centen ging ik dus wel voor een net exemplaar en niet 1 van een paar honderd euro. Zuigers kunnen lang mee, maar meestal zijn ze bij 30/40.000km op...maar dat geld voor iedere dikke 1 pitter (dus ook de 600). Eigenlijk is de enige hardnekkige constructiefout bij de XT/SR 500de uitlaattuimelaar en met name de smering daar naar toe. Hoor je eigenlijk gelijk bij het starten al, valt geen kleppen tegen te stellen. Van de 600 heb ik eerlijk gezegd minder kaas gegeten dus kan er niet al teveel over zeggen maar besef dat iedere fiets zijn zwakke plekken heeft en dat die onderhand wel bekend zijn op het net...Gewoon goed voorbereid op pad en weten waar je naar moet kijken bij aanschaf van zo´n XT500 (of 600 natuurlijk)
 
Wel grappig, ik had het ff weer aangeslingert en prompt reageren er weer mensen.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan