Ik heb op het moment een CBR 600 uit '98 op het oog, maar deze motor is gebruikt voor het circuit en heeft dus moet nog het e.e.a. omgebouwd worden voordat deze rijklaar is voor de openbare weg. (koplamp, knipperlichten e.d.)
Ik vraag me alleen af of dat verstandig is. Zo'n motor heeft natuurlijk al een hoop gereden en zo'n motorblok heeft ook wat te verduren gekregen neem ik aan, daarentegen is deze alleen gebruikt op het circuit dus waarschijnlijk goed onderhouden geweest.
Een andere vraag is of deze motoren weer naar de RDW moeten om gekeurd te worden of dat er direct een kenteken aangevraagd kan worden.
Zijn er mensen die al eerder een dergelijke motor gekocht hebben en/of omgebouwd hebben voor de openbare weg en enige ervaringen willen delen.
Ik vraag me alleen af of dat verstandig is. Zo'n motor heeft natuurlijk al een hoop gereden en zo'n motorblok heeft ook wat te verduren gekregen neem ik aan, daarentegen is deze alleen gebruikt op het circuit dus waarschijnlijk goed onderhouden geweest.
Een andere vraag is of deze motoren weer naar de RDW moeten om gekeurd te worden of dat er direct een kenteken aangevraagd kan worden.
Zijn er mensen die al eerder een dergelijke motor gekocht hebben en/of omgebouwd hebben voor de openbare weg en enige ervaringen willen delen.