Kopen via Internet!

PatrickM

MF veteraan
8 apr 2004
1.610
0
Delft
Hallo allemaal,

Heeft iemand ook een ervaring mbt volgende :( :

Ik heb een achterlicht besteld via internet en betaald per 26/3, nu heeft het bedrijf (volgens hun zeggen) het pakketje vanuit duitsland verstuurd naar nederland per 31/3 (klinkt goed :+ ) alleen is het vandaag onderhand 29/4 en ik heb nog niets ontvangen :( :( :( Ik heb al een aantal mailtjes verstuurd voor info over het verzendnummer etc etc maar krijg geen enkele reactie terug...en als ik bel zegt hij: "ja dat stuur ik je vanmiddag toe of alles komt goed.. |( |( .....wat kan ik nog meer doen!!! :X :X :X :X

ik wil mijn achterlicht......

Patrick MS4
 
Goed ik zal het nog 1 keer uitleggen!
Nooit, maar dan ook nooit vooruit betalen!!!!
Boter bij de vis zeg ik altijd maar *D .
Ik bestel altijd onder rembours. Als je dat bij een particulier doet kan je natuurlijk nog een stel bakstenen in een doos overhandigt krijgen. Dus wil je echt weinig risico bestel dan onder rembours bij bekende bedrijven die een keurmerk hebben.

Nu maar hopen dat die duitsers weten waar je achterlicht is gebleven.
Veel succes!!
 
lang leve internet |( daarom koop ik dus gewoon bij mn motorzaak...en ach, misschien is het iets duurder, maar dan weet ik zeker dat op het moment dat ik het betaal, ik het ook mee naar huis kan nemen.

Succes, en ik hoop voor je dat ze het netjes regelen!
 
Ik zit er wel over te denken om langs te gaan...ligt alleen midden in duitsland geloof ik en ik heb het via internet bij een dealer besteld waarvan je toch service verwacht....en het achterlicht was in nederland nog niet verkrijgbaar (wit glas met Leds).... |( |( |(
 
Dat had ik dus met ebay Duitsland, persoon heeft 99% positieve feedback, dus wel betrouwbaar zou je zeggen. Ik had op een folder geboden en de bieding gewonnen en met paypal betaald. Duurde wel een tijd voor ik iets in de bus kreeg, daarover heen en weer gemaild, die persoon zei dat het echt verstuurd was via het postkantoor. Dus tsja, verdwenen? Er kan veel gebeuren tussen Duitsland en Den Haag... Je weet het niet, toch haast onmogelijk dat te achterhalen. Nou had ie weer wat interessants, heb een vriendin die in Duitsland woont laten bieden en gewonnnen, 'n paar dagen later had ze het al in huis...
Blijft dus toch een gok.
 
Dat had ik dus met ebay Duitsland, persoon heeft 99% positieve feedback, dus wel betrouwbaar zou je zeggen. Ik had op een folder geboden en de bieding gewonnen en met paypal betaald. Duurde wel een tijd voor ik iets in de bus kreeg, daarover heen en weer gemaild, die persoon zei dat het echt verstuurd was via het postkantoor. Dus tsja, verdwenen? Er kan veel gebeuren tussen Duitsland en Den Haag... Je weet het niet, toch haast onmogelijk dat te achterhalen. Nou had ie weer wat interessants, heb een vriendin die in Duitsland woont laten bieden en gewonnnen, 'n paar dagen later had ze het al in huis...
Blijft dus toch een gok.


Had al gevraagd of ze het via achteruit vliegende postduif hadden verstuurd..... :+ was niet hetgeval zei hij...... |( |(
 
Ik koop de meeste dingen via ebay.de en heb alles wat ik gekocht heb heb ik keurig geleverd gekregen
De prijs verschillen tussen iets hier bij een dealer kopen en op ebay zijn zeer groot
Ik heb bijvoorbeeld pas een tank gekocht voor een monster voor 140 E en die tank is in prima staat
Als je bij een dealer zoiets wil kopen ben je minstens het drie dubbele kwijt
En je hebt altijd nog de beoordelingen bij ebay als iemand 100 beoordelingen heeft en hij heeft een score van 100% kun je gerust iets van hem kopen
 
lang leve internet |( daarom koop ik dus gewoon bij mn motorzaak...en ach, misschien is het iets duurder, maar dan weet ik zeker dat op het moment dat ik het betaal, ik het ook mee naar huis kan nemen.

Succes, en ik hoop voor je dat ze het netjes regelen!


Kan ook andersom, stevige zooi besteld (wasgel, borstelset, kleine knippers, kettingspray, kettingreiniger) en nooit afgerekend van mijn visa :X :X

Danke herr ...... O-)
 
Goed ik zal het nog 1 keer uitleggen!
Nooit, maar dan ook nooit vooruit betalen!!!!
Boter bij de vis zeg ik altijd maar *D .
Ik bestel altijd onder rembours. Als je dat bij een particulier doet kan je natuurlijk nog een stel bakstenen in een doos overhandigt krijgen. Dus wil je echt weinig risico bestel dan onder rembours bij bekende bedrijven die een keurmerk hebben.

Nu maar hopen dat die duitsers weten waar je achterlicht is gebleven.
Veel succes!!


:^

Denk dat je nu wel heeeeeeeeeel erg lang kan gaan wachten op dat pakketje :P
 
Heb je al eens gechecked of die gast wel het juiste adres heeft gebruikt? Misschien heeft ie niet duidelijk vermeld dat het naar "Niederlande" moet?

Ik heb het meegemaakt dat een pakje nog ergens op een sorteerstation lag omdat niemand (je vraagt je af wat voor personeel... B| ) de adres/postcode combinatie snapte. |(
 
Ik heb ook al veel gekocht via ebay, maar nog geen problemen meegemaakt. Alle goederen zijn (en op tijd) geleverd.
 
Heb je al eens gechecked of die gast wel het juiste adres heeft gebruikt? Misschien heeft ie niet duidelijk vermeld dat het naar "Niederlande" moet?

Ik heb het meegemaakt dat een pakje nog ergens op een sorteerstation lag omdat niemand (je vraagt je af wat voor personeel... B| ) de adres/postcode combinatie snapte. |(

Ja, dat heb ik ook al meegemaakt. Of pakjes uit de USA die naar de meest vreemde bestemmingen gaan omdat er niet duidelijk Holland of Netherlands op is gezet. Maar in de ca. 5 jaar dat ik via Ebay en online-winkels koop ben ik nog maar één keer echt iets kwijtgeraakt. Dat was trouwens een verzekerde zending van een online-winkel, dus het heeft me geen geld gekost.
 
Het heeft niets met het buitenland te maken maar met het bedrijf die de spullen verstuurd!

Zo heb ik uitermate slechte ervaringen met het kotsbedrijf M**orZ**m (wil het niet eens opschrijven!) en zéér positieve ervaringen opgedaan met www.louis.de. Vooral de aanbiedingen zijn spotgoedkoop en omdat je online de geactualiseerde (per UUR) voorraad kunt zien vang je nooit bot en zijn de spullen in een week - vaak maar 3 werkdagen - bij je thuis. Heb al tientallen keren per credit card betaald via internet, totaal geen probleem.

Je moet natuurlijk wel letten op de logo's (kwaliteitskenmerken van een site en bij wie ze zijn aangesloten) en oppassen dat het een secure betalingsactie is!!!
 
Ik bestel altijd onder rembours. Als je dat bij een particulier doet kan je natuurlijk nog een stel bakstenen in een doos overhandigt krijgen. Dus wil je echt weinig risico bestel dan onder rembours bij bekende bedrijven die een keurmerk hebben.

Ik heb ook al veel onderdelen via Internet gekocht.
Vooral uit Duitsland en de States en nog nooit problemen gehad.
Om 1 of andere reden schijnt het niet mogelijk te zijn om vanuit Duitsland iets onder rembours naar Nederland te verzenden. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan