Klassieker GS750.
In 2017 , klepgeleiders vervangen. kop gevlakt, en toch lekt deze (koppakking).
Ik vermoed verouderder pakking./ Slechte kwaliteit.
Nu wil ik een Athema pakking koppen....
Maar omdat ZOT eens schreef: "Cilinder(s) eraf bij een oude motor is altijd minimaal flexhoon en verse zuigerveren."
in
https://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/422850/Olieverbruik-hoe-en-wat-GS750-1.html
ZIt ik eraan te denken om de cilinder zo vast te klemmen, en alleen de kop er vanaf en daar een nieuwe te plaatsen. ( dus kan ik de voetpakking laten zitten...? )
Hoe erg is de lekkage,: telkens 2 plekken van 15 cm doorsnede van olie (geen plasje) onder m'n fiets . En na 65 km 80° ,rookt het ding in de garage, olie damp.
In 2017 , klepgeleiders vervangen. kop gevlakt, en toch lekt deze (koppakking).
Ik vermoed verouderder pakking./ Slechte kwaliteit.
Nu wil ik een Athema pakking koppen....
Maar omdat ZOT eens schreef: "Cilinder(s) eraf bij een oude motor is altijd minimaal flexhoon en verse zuigerveren."
in
https://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/422850/Olieverbruik-hoe-en-wat-GS750-1.html
ZIt ik eraan te denken om de cilinder zo vast te klemmen, en alleen de kop er vanaf en daar een nieuwe te plaatsen. ( dus kan ik de voetpakking laten zitten...? )
Hoe erg is de lekkage,: telkens 2 plekken van 15 cm doorsnede van olie (geen plasje) onder m'n fiets . En na 65 km 80° ,rookt het ding in de garage, olie damp.