Koppeling rs 125

ArneG

Rookie
20 jul 2006
4
0
Meise
Hallo,

Ik zit met een probleempje en hopelijk kunnen jullie mij voorthelpen. De koppeling staat veel te zacht voor mijn rs 125 (2de hands gekocht) daardoor kan ik ni remmen en ambriage inhoude enz. Maar voor aan te spannen zit ik met een probleem. De koppelingshendel(aan het stuur) staat al op het maximum. Maar kan ik hem ook aanspannen aan de motor? Want dit heb ik niet gezien. Er loopt precies een kabel naar het motorblok. Bij de rs 50 kon je het daar ook aanspannen. Hoe moet dit bij de rs 125.

Alvast bedankt

Arne

jb37

MF veteraan
30 nov 2003
7.893
0
53
Houten
Zie je de PUNT NL achter motor-forum? Misschien is het dan wel handig om je vraag ook in begrijpelijk Nederlands te stellen.

lobbes

MF'er
10 jul 2006
34
0
emmen
hoi hoeveel km heeft hij gelopen ???
ik heb ook zo,n ding gehad en die vreten kopelings plaaten.
als je er vlink aan het jagen gaat.
gr lobbes

ArneG

Rookie
20 jul 2006
4
0
Meise
13 000 kilometers staat op de teller.
Kun jij mij soms zeggen hoe je je koppelingskabel aanspant, als hij al op het max staat aan het stuur.

Dank Arne

mikedhondt

MF'er
22 dec 2004
126
0
33
brugge
op de zijkant van je motor waar je koppeling zit zit er in de midden(linksonder dat ruitje waar je je oliepeil kan zien)een plastic kapje dat je moet losdraaien,dan gebruik je dat speciaal gereedschapje lijkt bijna op een bougiesleutel,draai je die moer los en met een platte schroevendraaier kan je hem dan regelen.
hopelijk was deze informatie nuttig voor je
Mike