Kostenplaatje motor..

Weer bedankt voor alle reacties! Mijn lijstje word steeds completer, nu nog uren draaien op m'n werk i.c.m school B|

@ Fulcrum,

Net lijstje. Outfit is echt een minpunt van een motor, gaat een hoop geld in zitten maar is natuurlijk wel heel erg belangrijk. Het sommetje voor de benzine: 20.000 / 24 = 833,333...
* 1,42 (redelijk recente prijs) = 1183 euro in t jaar... D'as niet mis. Als je de 20.000 haalt, hoeveel rij je dan ongeveer voor vast zeg maar (woon - werk etc..)?

@ Motomarz,

Ja de kosten van het rijbewijs doen er voor mij ook niet zoveel toe. Maar ze horen natuurlijk wel erbij als je nog helemaal niks hebt...

@ 17tien,

Ja daar zit wat in. Maar die windruis is inderdaad minder, als je 10 minuten later dan nog met ruis in je kop zit -O-

Je hebt je rijbewijs natuurlijk wel heel snel gehaald :} Weet niet of mij dat gaat lukken maar dat merken we vanzelf wel. Lessen van 45 minuten is ook nog eens niet veel ook! Goed hoor :)

@ Martynezzz,

Je hebt gelijk, helm ga ik zowiezo in de winkel halen, maar dat pak... Voor zover ik heb kunnen vinden is dat 1 van de weinige mooie betaalbare pakken die je kan krijgen, die ook nog eens in Kawa kleuren is... Dus jah, tis afwegen en nog even goed verderzoeken...


Wonen er trouwens mensen met (25kw) motor in de buurt van Alkmaar? Wil wel een keer gezellig wat gaan drinken en lekker kletsen over motoren :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan