krasjes op teller verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi!

Gisteren zonder bij na te denken met mijn handschoen mijn speedometer afgeveegd. Zat beetje zand op waardoor je nu van die haar krasjes ziet in de zon....

Heeft iemand tips om dit weg te krijgen? Zijn géén diepe krassen.
Kan Novus aanbevelen. Heb voor een soortgelijk probleem gestaan, waaronder kleine veegkrasjes op het display, maar ook vlekken op het display veroorzaakt door remvloeistof. Het resultaat is verbluffend en het heeft mijn display 100% hersteld.

Inclusief poetsdoekje. Voor het display volstaat overigens nummer 2 gevolgd door nummer 1. Nummer 3 is voor de wat diepere krassen.
 

Bijlagen

  • Novus.jpg
    Novus.jpg
    323,3 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Vraag het eens op het forum van Carclean.

Ik zou het proberen met iets van SSR1 of Menzerna 3500 of 3800 met een Light cutting Foam pad.


Een microvezel doek met een slijpend middel is echt too much.

Microfiber wordt gebruikt bij harde lakken en diepere krassen icm een krachtige compound. Niet op kunststof.

Het gaat om de vrijwel niet zichtbare krasjes aan de omderkant naast het woord HISS

Halve scherm zit onder de krasjes als ik naar deze foto kijk.
Vergeet alsjeblieft tandpasta en commandant.
 
Nee lijkt heel erg op de foto omdat ik het probleem zichtbaar wilde maken.

Scherm zelf valt mee, zijn er twee of drie.

Heb jij iets wat je verder kan aanraden?ik heb nu brasso gehaald met microvezel doekjes en watten. Ik ga vanavond even proberen

Heel voorzichtig proberen, kijken naar het resultaat.
Wordt het beter, top.
Maak je krassen, stoppen.
 
Heb jij iets wat je verder kan aanraden?ik heb nu brasso gehaald met microvezel doekjes en watten. Ik ga vanavond even proberen
Onder de rand van de cockpit van mijn (nieuwe) bus was een streepje stof neergedwarreld, ik haal er een microvezeldoek overheen en heb een grijze streep van links naar rechts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan