Kreidler Rs

Mooi, zo'n rij rooie rakkers.
Al blijft mijn favoriet een fluo Kleidler.
De fluo van Maarten:
1707847306546.png
 
Ja, ik heb een 5 bak FS1 gehad, 60cc cilindertje en gaan. Maar dat was net een naaimachientje vergeleken met Zundapp of een Kreidler.
Alleen trilde alles kapot bij die FS1(Japans conservenblik staal), koppeling was ook klote. Die was van veel goedkoper materiaal gemaakt dan een Kreidler of Zundapp. Enigste goede was het blokje zelf, buiten de koppeling.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb een 5 bak FS1 gehad, 60cc cilindertje en gaan. Maar dat was net een naaimachientje vergeleken met Zundapp of een Kreidler.
Alleen trilde alles kapot bij die FS1(Japans conservenblik staal), koppeling was ook klote.
Mijn Fs1 is een samensmelting van de Fs1 met een Honda 80 cc blok en die loopt echt als een kogel .
 
Misschien heb je hem al op het forum gezien

Bekijk bijlage 1973602
Dat heeft inderdaad weinig meer met een FS1 te maken, die van mij was nog origineel, ook 1 van de eerste 5 bak modellen, met kleine zijkappen.
Zo een, maar die van mij was helemaal verchroomd op het frame na.
Ik heb die toen verkocht aan een kennis voor 75,- gulden. |(
1707920737187.png
 
Zo zagen die van mij er ook uit, alleen roest dat zeer snel vandaar dat ze wart gespoten zijn.
Maar mooier vind ik dit niet, voor mooie pijpen moet je bij JL zijn. Die zijn wel mooi gelast, met name
de rvs uitvoering.
 
Oee leuk!! Kreidlers!!

20220804_112432.jpg


Op stap met mn pa, fotootje van vorig jaar. De buffel is de mijne, is een '70er met 15.43.97 met 17mm dr op. Loopt heerlijk! Mn pa heeft naast de eitank ook nog een fluor RS. Zal eens kijken of ik een foto kan vinden ergens nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan