Krenten uit de pap

Idd. Hele winter gewoon lekker vlot kunnen rijden, is het één dag mooi weer, blijkt de politie ineens minder bureauwerk te hebben en kunnen ze me wel bekeuren. Is mij de eerste mooie dag dit jaar gebeurd (40 te hard op een CB250 :S).


huh hoe heb je dat voor elkaar gekregen :? Gas gegeven in een 30 km zone }) :+
 
@ TS ik baal van die doorrijders, die reden gisteren allemaal in de weg })
 
Beste mensen, hierbij een kleine frustratie van mijn kant en ik denk dat veel doorrijders die frustratie met mij delen.

Als je in de winter loopt de bikkelen is er geen hond op de mooie routes te zien. Nu het echt mooie weer begint zijn er allemaal van die figuren die nu de krenten uit de pap komen halen. Beetje aso als je het mij vraagt.

Het is een beetje vergelijkbare ervaring als vroeger op het strand. Je wilt een lekker luchtbed voor op golven dus koop je er een van je eigen zakgeld en je bent het eerste half uur bezig met blazen terwijl de rest al lekker de zee in is, maar dat maakt niet uit, want dan heb jij je luchtbed. Echter, tegen de tijd dat jij me je bedje de zee in gaat wil iedereen er ook meteen op en vindt iedereen het ook heel logisch dat je hem deelt. Zo werkt dat dus niet.

Een zichzelf respecterend niet-doorrijder laat de eerst mooie dagen van het jaar zijn motor binnen staan om de wel doorrijders te geven wat ze wel verdiend hebben, mooie lege wegen en een zonnetje.


Wat een goeie 1 april grap :}
 
sjeeeees, je zal zo'n kutleven hebben zeg.
Tip aan de TS.
lap met alle doorrijders genoeg voor een eigen eiland svp.
Jullie blij wij blij
 
Ook ik rij door in de "winter", maar mijn motto is hoe meer zielen hoe meer vreugd.
En nou allemaal de weg op met dit mooie weer. *O*
 
of gewoon met ze alle het hele jaar lang door rijden, tot cb500k1 gaat smeken of we alsthemblieft alleen op de mooie dagen willen gaan rijden! })









:+
 
of gewoon met ze alle het hele jaar lang door rijden })


:+

Lijkt me een erg goed plan, dan blijft iedereen tenminste normaal rijden, er rijden me tijdens die eerste weken mooi weer een paar stumpers rond dat geloof je gewoon niet. Ik snap best dat het ff weer wennen is na een winterstop, maar laat iedereen daar dan zijn rijstijl op aanpassen, ipv direct Rossi te gaan spelen. Op die manier kun je er ook wat langer van genieten.
 
huh hoe heb je dat voor elkaar gekregen :? Gas gegeven in een 30 km zone }) :+
60 km zone, lege weg zonder uitritten, droog weer etc... En die agent wou nog niet eens geloven dat het ding niet harder dan 130 rijdt ook... |(
Acceptgiro nog niet binnen, hoop eigenlijk stiekum dat ie hem uit medelijden is 'verloren'.
 
Die lucht matras is gekocht met geld waarvoor gespaard is, idd logisch om dat niet direct te willen delen....

Maar ik wist niet dat je alle wegen ook had gekocht met je zakgeld |(

jji snapt het tenminste, net als al die snijders en eeuwige links rijders zij betalen belasting en ze zijn gelijk eigenaar.
je mag hier maar ....... je mag toch niet harder, waarom zou ik aan de kant gaan.

hij dramt al tien kilometer lang dat merk je, omdat hij achterme rijdt.
een echte klever dus.

ja wie ken er nog meer,......................... :}
 
Ik rij ook niet in de winter want dan ga ik met de auto. Mag ik van jou wel rijden als ik beloof om mijn dak de hele winter open te houden als ik met de auto ga.

:+
 
Peke Esu wijzigde dit bericht op dinsdag 03 april 2007 12:34 (92%)

-O-
 
Nou ik had eigenlijk hetzelfde gevoel, maar dacht daar wat op gevonden te hebben....
Ik denk ga op het strand rijden, daar is het lekker rustig......

wat denk je HOUD DE WEG DAAR OP....

moet zonodig voor al die lamz*kken met hun luchtbed

NOU VRAAG IK JE moet niet gekker worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan