krukas vervangen

rijsr

MF'er
15 okt 2002
224
0
rijswijk
ik was vandaag ff aan het rijden op de a4 met mijn \'95 zx6r. ik rij bij het einde van de a4, ik draai weer terug de snelweg op, trek hem door tot ongeveer 7000 toeren en hij begint ineens heel erg te ratelen in het blok. ik ben maar gestopt bij peulwijk oost en mijn vader gebeld. die is met de aanhanger gekomen en toen zijn we naar een dealer gegaan om te vragen wat het was. waarschijnlijk moet dus mijn krukas vervangen worden wat dus volgens hem 1500 euro gaat kosten. ik heb de motor net een maand en heb er al mijn spaargeld ingestopt.ik heb dus geen geld om dit door de dealer te laten doen.
mijn vraag is nu is het heel erg moeilijk om dit zelf te doen en heeft iemand hier tips voor om dit goed te doen.
 
Groep: Motoren/scooters/brommers/accessoires Terug Rubriek: Onderdelen Kawasaki Hoofdmenu


Klik hier om een advertentie te plaatsen.

Breng een vriend op de hoogte van deze advertentie Klik hier

\'WWW.marktplaats.nl......


Aangeboden: Motorblok (compleet) Kawa ZX6R 1995
Prijs: Pnotk
Beschrijving: Te koop een compleet motorblok met carberateurs enz. voor Kawasaki ZX6R uit 1995. Het blok heeft ongeveer 31500km gelopen in zeer goede staat (geen circuit blok) Bel voor info 0610382222
Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Naam: Marco van der Steldt
E-mail: E-mail de adverteerder
Telefoonnummer: 0610382222
Woonplaats: Vlaardingen
Provincie: Zuid-Holland
Plaatsings datum en tijd: 06-11-2002, 09:39:40
Aantal maal gezien: 442

groeten olaf
 
Terug
Bovenaan Onderaan