Alleen maar een WA dekking???En dat voor een nieuwe motor???
De kentekenplaathouder van R&G is een stuk korter.
Was jou vol systeem al binnen?Zo kun je het ook zien, ik zou het wel zuur vinden om €20000 weg te gooien als er bv een joker je van de motor af rijd of dat je moet uitwijken voor iets en de veroorzaker gaat er van door.
Ik heb er eentje van r&g bijgenomen en hopelijk is die naar wens. Kentekenverlichting vind ik ook niet persee nodig dus misschien haal ik die nog wel weg als dat er nog beter uit ziet.
Uhhhh, sinds 2002 heb ik bij geen enkele motor een kenteken verlichting gehad.
Dank je, nee geen dronken poll, eigen domme schuld.
Ik was aan werk in ons 2de filiaal in Duitsland, daar moest ik ff snel een machine laden, als bij ons de overhead deur open gaat, ligt er nog een strook beton van 60 cm, ik dacht dat da ook daar het geval is, dus ik pleurde een cm of 150 naar beneden op mijn rechter knie.
Aldaar naar ziekenhuis, foto's gemaakt, konden niets vinden, afgelopen dinsdag MRI scan gehad in Nederland, daar werd de schade wel vast gesteld, vind het wel kwalijk dat er in Duitsland geen mri is gemaakt, maar ja, vrijdags naar 5 uur zaten de meeste daar al bij de carnaval.
Aanstaande woensdag hoor ik wat er verder gaat gebeuren, moet toch eerst 2 weken rust houden alvorens er überhaupt iets duidelijk word.
Dank je, nee geen dronken poll, eigen domme schuld.
Ik was aan werk in ons 2de filiaal in Duitsland, daar moest ik ff snel een machine laden, als bij ons de overhead deur open gaat, ligt er nog een strook beton van 60 cm, ik dacht dat da ook daar het geval is, dus ik pleurde een cm of 150 naar beneden op mijn rechter knie.
Aldaar naar ziekenhuis, foto's gemaakt, konden niets vinden, afgelopen dinsdag MRI scan gehad in Nederland, daar werd de schade wel vast gesteld, vind het wel kwalijk dat er in Duitsland geen mri is gemaakt, maar ja, vrijdags naar 5 uur zaten de meeste daar al bij de carnaval.
Aanstaande woensdag hoor ik wat er verder gaat gebeuren, moet toch eerst 2 weken rust houden alvorens er überhaupt iets duidelijk word.
Sterkte , valt mee met wat ik had toen ik in augustus mijn duke opvouwde.Half maart was gezegd tegen me.
Had achteraf beter de motor nog ff kunnen laten staan, vorige week een bedrijfs ongeluk gehad, binnenste knieband afgescheurd en voorste kruisband plus nog wat breukjes, dus voorlopig word motor rijden niets.
nu maar hopen dat je snel hersteld!.
zit te kijken voor mooie spiegels voor de SD..... vind zoiets wel wat hebben http://link.marktplaats.nl/m1136572816
zit zowiezo te twijfelen om er handkappen op te monteren om het stuur wat voller te laten ogen.
zie maar weinig goodies op mp aangeboden worden. op welke sites zijn leuke artiekelen te vinden?
zijn hier mensen die hun bike hebben getuned? en uitdraaien hebben?welke aanpassingen doet men zoal? had bij mijn smcr een ander filter,akra slip on en mapping al 7 pk winst tov origineel.
( puur nieuwschierigheid! ga voorlopig toch niks motorisch doen )
Sterkte , valt mee met wat ik had toen ik in augustus mijn duke opvouwde.
Heb vanmiddag effe stukje gereden met motor .
Maar hij blijft heel hoog stationair lopen ongeveer 16 1700 toeren ? Heb nog geen boekje dus weet niet of dit goed is ? Heb ook een dopje gevonden . Moet die soms in dit buisje ?[afbeelding]
Heb vanmiddag effe stukje gereden met motor .
Maar hij blijft heel hoog stationair lopen ongeveer 16 1700 toeren ? Heb nog geen boekje dus weet niet of dit goed is ? Heb ook een dopje gevonden . Moet die soms in dit buisje ?[afbeelding]
@largeproject: beterschap!!!
Bedankt kerel en beterschap !!Nope, moet open blijven, is voor de afvoer van benzine dampen, heeft te maken met de euro 4 shit, oude type had dat nog niet, troep neemt ook veel ruimte in beslag, zo gauw ik weer meer kan doen en de canister remove dongle binnen is sloop ik die zooi eraf.
Over het toerental kan ik je weinig vertellen, heb hem maar een paar keer wat secondes laten draaien.