KTM 600 met Rotax blok??

ff een klein fotootje dan. Ziet er niet uit he

full


Scheur in zadel, achterband lek, achteremhevel gebroken en voorvork kapot *O*
Zadel -> ducktape
Achterband -> komt noppenband op met binnenband (heb nog liggen)
Remhevel -> moet nog zoeken
Voorvork -> heb nog perfecte WP vork liggen, past er zo in, met bijbehorend voorwiel en noppenband

Beurtje geven -> GAS
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de riem bij Van de Kuinder gehaald in Hilversum voor 49 Euro. Brouwer heeft ze inderdaad ook nog.

Lekker ruig ding trouwens, legergroen zou hem ook wel staan :-)
Mijn zadel ziet er ook zo uit. Maar een collega van me heeft net zelf een zadel herbekleed en was maar 20 euro materiaal kwijt.
Ik heb een gebruikt zadel en een reservetank besteld bij iemand via marktplaats maar ik ben zijn nummer kwijt! Dus mocht die persoon dit lezen: ik heb nog steeds interesse!!
 
Laatst bewerkt:
Bovenin deze site op 'faq' klikken. Daar kun je o.a. de omscrijving vinden hoe je plaatjes kunt posten.

Mail me je adres maar voor dat werkplaatsboek. Mijn mailadres vindt je in mijn profiel.
 
Jouw motor ziet er een stukje beter uit :Y Je hebt hetzelfde zadel als ik, met dat ducktape _O- Hij staat een stuk hoger aan de achterkant dan de mijne, mooi!

Ben gister nog steeds niet thuis geweest, ik had een bruiloft en bleef daar pitten, dus ik heb nog steeds mijn post niet kunnen halen. Maar ga er maar vanuit dat het er wel tussen zit.
 
Ik heb de riem bij Van de Kuinder gehaald in Hilversum voor 49 Euro. Brouwer heeft ze inderdaad ook nog.

Lekker ruig ding trouwens, legergroen zou hem ook wel staan :-)
Mijn zadel ziet er ook zo uit. Maar een collega van me heeft net zelf een zadel herbekleed en was maar 20 euro materiaal kwijt.
Ik heb een gebruikt zadel en een reservetank besteld bij iemand via marktplaats maar ik ben zijn nummer kwijt! Dus mocht die persoon dit lezen: ik heb nog steeds interesse!!


zo, das een duur riempje! ik heb ze ook (eigen hobby voorraad...........) verkoop slechts 30 euro
 
Ik zal het onthouden. Ik had trouwens ook al gezien dat er geen rotax op staat maar een fabrikantnaam en typenummer dus misschien zijn ze gewoon bij Brezan te bestellen.
Typisch trouwens dat al die gasten die vroeger aan Rotaxen gesleuteld hebben zeggen dat er niets meer voor te krijgen is terwijl ik van Rotax een mail kreeg dat alle onderdelen nog gewoon te bestellen zijn. Prijzen zijn wel erg hoog trouwens.

By the way Gearhead, heb jij behoefte aan een rotax 665 nokkenas (voor je Armstrong)?
Ik dacht een snelle nokkenas gekocht te hebben maar gezien de nummers die ik later in het werkplaatsboek tegenkwam worden deze steeds hoger naarmate de cylinderinhoud stijgt en heb ik een 700 of hoger nodig. De 665 is dus waarschijnlijk voor een 500cc blok bedoeld.
 
Zie trouwens ook mijn topic 'vervangingsdemper'. Ik stel daar een (algemene) vraag over een vervangingsdempertje voor mijn KTM. Zijn er 600 GS rijders die een tip kunnen geven?
 
hey
weet je ook wat voor gegevens er op die riem staan
kan ik er misschien een via mijn werk bestellen (garage)
kan iig aan alle riemen van gates komen
als vervangings demper zou ik zo ook niks weten
zijn nog wel leuke orginele lc4 dempers te koop maar die moet je dan weer pasmaken
 
OK komt ie van voren naar achteren :)

05164197 DAYCO 086 S 190 ISORAN 086 R 190 94544

Hoop dat je er wat aan hebt.

ps: Werkplaatsboek gaat vanavond op de bus.
 
Ik zal het onthouden. Ik had trouwens ook al gezien dat er geen rotax op staat maar een fabrikantnaam en typenummer dus misschien zijn ze gewoon bij Brezan te bestellen.
Typisch trouwens dat al die gasten die vroeger aan Rotaxen gesleuteld hebben zeggen dat er niets meer voor te krijgen is terwijl ik van Rotax een mail kreeg dat alle onderdelen nog gewoon te bestellen zijn. Prijzen zijn wel erg hoog trouwens.

By the way Gearhead, heb jij behoefte aan een rotax 665 nokkenas (voor je Armstrong)?
Ik dacht een snelle nokkenas gekocht te hebben maar gezien de nummers die ik later in het werkplaatsboek tegenkwam worden deze steeds hoger naarmate de cylinderinhoud stijgt en heb ik een 700 of hoger nodig. De 665 is dus waarschijnlijk voor een 500cc blok bedoeld.


je hebt mail over die nokkenstok!
 
Gearhead, heb je al die motoren die in je onderschrift staat in huidig bezit of heb je deze ooit gehad? Als je ze nu bezit dan heb je een mooi motorparkje staan :Y
 
Nog bedankt wilhelmina voor je cd'tje :) Ik heb de post eindelijk bij de buren opgehaald en daar zat het cd'tje tussen. Top *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan