- Onderwerp starter
- #76
Mooi (alleen jammer dat hij niet een USD vork heeft), Honda , (voor mij) te duur, invoerproblemen doordat hij gepimpt is...en wat van denk je van een xr650? ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi (alleen jammer dat hij niet een USD vork heeft), Honda , (voor mij) te duur, invoerproblemen doordat hij gepimpt is...en wat van denk je van een xr650? ^^
Dit zijn mooie berichtenHeb geen ervaring met de KTM's, maar de SMR450 te weinig koppel voor op straat ?
Ik schrok net als Sharky_Capas ook van het vermogen van de SMR450 toen ik er een rondje op ging rijden. Dat was dus constant wheelies maken zonder enige vorm van moeite. Met m'n DR (ok, een goeie ouwe lobbes die gewoon van A naar B gaat, geen krachtpatser) lukt dat een stuk lastiger. De SMR wip je zo omhoog als je het gas open trekt. Na het stappen van de SMR weer op m'n eigen motor, vroeg ik me af wie er een 50cc blok onder m'n motor had gehangen. Leek wel een brommer zonder zin om vooruit te komen qua koppel. Heb zelf 56nm koppel op het achterwiel, ik weet niet wat een SMR450 heeft aan koppel, maar dat kan nooit meer zijn.
Nu went helaas alles erg snel, maar als het je eerste motor wordt, kan je met een SMR450 ook goed uit de voeten. Vond 'm alleen wel aardig trillen zo rond de 120km/u (wat ik me er nog van kan herinneren) vergeleken met mijn ouwe lompe tank.
Toch zou ik best een SMR450 of 510 willen hebben. Vind ze alleen veelste duur voor wat ze kunnen.
ik heb nog originele carbu... en aan een usd vork is ook redelijk makkelijk te raken, ik weet wel een adresjeMooi (alleen jammer dat hij niet een USD vork heeft), Honda , (voor mij) te duur, invoerproblemen doordat hij gepimpt is...
Toch zou ik best een SMR450 of 510 willen hebben. Vind ze alleen veelste duur voor wat ze kunnen.
moet je een tweepitter nemen, die trillen zowat nietDit zijn mooie berichten
En erg trillen? Ik reed vanmiddag op 2 verschillende LC4's...
Misschien dat ik zaterdag ook nog even bij deze ga kijken:
http://link.marktplaats.nl/138031999
Zit al de nieuwere kop met dikkere klepstelen op.
Het is ook een 2004 die overjarig gekocht is. Blok is onder garantie 1 keer open geweest omdat er een popnagel in het koppelingshuis was losgekomen. (blok open was niet nodig hiervoor maar de eigenaar stond erop omdat hij zeker wilde zijn dat er geen motorschade was opgelopen)Als ik zo naar dat plastic kijk lijkt me dat een 2004...
Zou gewoon voor die vette Husa gaan, beetje lullen en je krijgt hem wel mee voor 5500 en dan heb je gelijk overal het beste van: WP vering/Beringer zeszuiger remklauw en een beresterk blok!! Moet je misschien een keertje vaker de olie verversen dan bij de Husk, maar dat is toch ook weer niet zo heel schokkend. Je rijdt wel een van de bruutste SM's (IMO)!! Man Man, ik wou dat er zoveel te koop stond toen ik vorig jaar op zoek was... Succes nogmaals!!
Nu dus nog even kijken en proefrijden voor de smr450 zaterdag, ik ben benieuwd of ik het koppel en de 'luxe' van de 640 in zoverre zal missen dat ik voor een KTM zal gaan, of dat de rem- en rijeigenschappen van de 450 me weten over te halen.
Het zal dus aan de big-smile factor afhangen
Dit zijn mooie berichten
En erg trillen? Ik reed vanmiddag op 2 verschillende LC4's...
In een SMR450 zit wel een balansas(je) maar inderdaad zal ik geen lange stukken gaan rijden. Gezien een LC4 de vibrator onder de motoren is kan het alleen maar meevallenErg trillen vergeleken met mijn DR, waar een balansas in zit om trillingen te voorkomen.
Ik denk dat zo'n SMR dat niet heeft. Ook niet nodig ook, je rijd daarmee korte stukken en voornamelijk toch vol gas en lekker bruut. Ik moet met die DR ook naar zuid-spanje kunnen rijden en dan wordt je wel gek van trillingen lijkt me.
@ Sharky_Capas;
4750 valt mee, maar dan is hij niet nieuw. Zo'n nieuwe was destijds 7000 of 8000 euro ofzo. Maar het is wel prachtig speelgoed
Heb je hem meegenomen?
Dat gaat een Husky worden.
[afbeelding]
Beetje inlezen he.Heel Husaberg verhaal
Heb ook een smr450 gehad leuk ding maar startte moeilijk en liep niet 100%
Ook een paar keer problemen gehad dat er vuil in de carb/tank terechtkwam en hij dus niet meer wilde rijden uiteindelijk opgelost door filtertje te plaatsen
*