Klinkt als een leuk tripje! Motorhotel GuS was ik afgelopen zomer ook. Prima motor hotel met aardige eigenaren!Hallo daar iedereen, terug van 2 korte tripjes, 4 dagen motor in Duitsland, 5 dagen mini in Italië.
Helaas de meeste dagen van beide vakanties een vrij natte bedoeling maar vooruit, we waren er even uit.
We sliepen bij Motorhotel GuS in Hoxtel, gezellig nederlands jong stel, zeker voor herhaling vatbaar.
De Duke deed het geweldig, al kon je dat alleen op de echt droge dagen bepalen en die waren zeldzaam helaas.
Maar goed, zo'n 600 km heen en daarna ook weer terug in het powerpartszadel Zadel zit heel goed en normaal gesproken krijg ik behoorlijk pijn in m'n reet tijdens zulke km aan een stuk, maar dit zit zeker goed, en is lekker stroef ook. Op de MV had ik vorig jaar nog een dood schaap liggen, werkt een beetje, maar op dit zadel is het echt niet nodig.
Afijn, duozadel erop, tasje erop en gaan.
Alleen een tip voor de liefhebbers van het korte nummerplaat houdertje...
Je wordt er errug vies van mannen!
Ik dacht tijdens de natte ritten dat het zo nat regende dat het water achter onder mijn helm kwam, gevolg:
natte helmbekleding en kolletje (brrr)
modderrug
maar vooral, een modderDuke!!
Veel poetswerk na de trip, gelukkig spontaan schoon terug gevonden op z'n plekkie na de Mini vakantie.
Maar al met al, soort van goede vakantie en misschien later dit jaar nog eens.
Overigens doet de mijne het ook al best goed vanaf 3000 toeren, je trekt de klinkers er niet uit
natuurlijk maar rustig tokkelen gaat prima.
@DafalganHooligan, bij de R zitten duo-steps èn de losse uitlaatbeugel, een duo-zitje èn witte afdekplaat
Hieronder wat vieze fotootjes.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okee! Ik ben benieuwd, ook naar je ervaring als ie opnieuw is afgesteldIedereen is natuurlijk lekker aan het rijden op z'n Duke!
En ik wacht op onderdelen.. Ga eens proberen zo'n Loobman kettingsmeer ding erop te zetten (nog geen 3 tientjes, dus het proberen waard). Ga het slangetje netjes onder de achterbrug wegwerken. En ga dan een zwart beugeltje maken die vastgehouden wordt door de bobbin, daar kan dan het ding aan worden gemonteerd die de olie op het tandwiel gaat brengen.
Als het goed is zie je er dan uiteindelijk bijna niks van
En verder heb ik de LeoVince kat vervanger besteld, even wachten tot die er is. En dan maar laten afstellen! En dan..
Iedereen is natuurlijk lekker aan het rijden op z'n Duke!
En ik wacht op onderdelen.. Ga eens proberen zo'n Loobman kettingsmeer ding erop te zetten (nog geen 3 tientjes, dus het proberen waard). Ga het slangetje netjes onder de achterbrug wegwerken. En ga dan een zwart beugeltje maken die vastgehouden wordt door de bobbin, daar kan dan het ding aan worden gemonteerd die de olie op het tandwiel gaat brengen.
Als het goed is zie je er dan uiteindelijk bijna niks van
En verder heb ik de LeoVince kat vervanger besteld, even wachten tot die er is. En dan maar laten afstellen! En dan..
Persoonlijk denk ik ook dat een cat vervanger met e1-keur een moeilijke bevalling gaat worden ttz Fresco:Om de Duke nog lichter te maken, maar legaal te houden in Duitsland, ben ik op zoek naar een katvervanger met e1 nummer. Ik ben al flink aan het spitten geweest in ktmforum.eu maar ik kom er nog niet helemaal uit. Weet iemand zo welke opties er zijn? Ik rij nu met een Akra slip-on.
Deadline.. Moet werkenNadeeltje van eigen baas zijn soms.. Gaat nog een laaange nacht worden
edit, is dat overigens een vaste plaats bij de mac?
Hehe, anders ik wel. Moet zeggen dat ik juist door jouw ervaring met de Fresco best heb getwijfeld. Als een Akra met db-killer al zoveel herrie maakt dat je hem gelijk weg doet (de kat vervanger), hoe moet het dan wel niet klinken met de Sebring uitlaat
Maar we gaan het binnenkort horen
Omgeving Friesland, nabij Leeuwarden. Dat een beetje in de buurt?