Motorgek042
Rookie
- 26 mrt 2017
- 7
- 0
17.000km met zo'n 1 pitter is geen lage km stand.
Ik heb met mijn 620 nooit meer dan 10.000km gereden voordat het big end weer aan de beurt was.
Wat wil je zeggen?
Zelfs met gas geven zit ik toch al op 35000 probleemloze km. En daar zitten ook enkele circuitdagen tussen (omdat mijn R1 er geen zin meer in had).Het zal ook wel zijn voordelen hebben als je geen gas geeft.
Dat klinkt compleet anders.geen zorgen , dit is hoofd waarschijnlijk je hydraulische nokkenas ketting spanner.
Vandaag de ktm langsgebracht. De monteur zegt dat het aan de hydrolische kettingspanner ligt. Onderdeel is besteld en wordt deze week gemonteerd. Ik hou jullie op de hoogte.
Uuhhh,okgeen zorgen , dit is hoofd waarschijnlijk je hydraulische nokkenas ketting spanner. dit gebeurt wel vaker. er kan wat vuil in het uiterst kleine kanaaltje gekomen zijn. er zijn mensen die hem vervangen voor een mechanische. Die kilometer stand is zeer laag voor een 690 !
Onderdeel is besteld en wordt deze week gemonteerd. Ik hou jullie op de hoogte.
4K voor een rammelende ktm!Als ik wat zeg dan hou ik me daar ook aan. Dus bij deze een statusupdate.
Hydrolische spanner is vervangen, kleppen zijn gesteld en de olie is ververst. Maar nu maken de lagers van de balansas geluid. Conclusie blok moet uit elkaar. Heeft iemand hiervoor een adresje voor mij.
Voor de handelaren. Motor mag ook weg tegen een zacht prijsje.
Bieden vanaf 4000 euro. S.v.p. bij interesse pm sturen.
Wat denk je dat zo'n KTM kost als hij niet rammelt?4K voor een rammelende ktm!
4K voor een rammelende ktm!
Een gebroken gasschuifplaat tussen je klep kost ook geld hoor.Eigenlijk is dat heel goedkoop, bij deze motor kunnen namelijk nooit de carburateur membranen stuk gaan
Handel2000e komt eerst.