Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het verschil is zeker merkbaar. Ik had de stock wielen van mijn vorige motor weer teruggeplaatst voor de verkoop. Na een rondje voelde het geheel echt trager aan. Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal gelul in de marge om het ff kapot te nuanceren. Wil je voor het beste gaan dan zijn lichtere wielen een goede keuzeYup. Als er ergens is waar je gewichtsverlies merkt... In de wielen.
Beste wensen en veel veilige kilometers!
Lijken me leuke dingen , vraag me af of ze de prijs een beetje kunnen drukken door de motorblokken in China te laten maken of dat ze het gebruiken om de winst te vergrotenHij komt hij komt....die goede ouwe 990...maar dan als LC8c
KTM werkt aan nieuw 990 cc LC8c-motorblok
KTM werkt aan nieuwe 990 cc LC8c-motorblok. De LC8c parallelle-twin motor zou kunnen komen in een nieuwe 990 cc versiewww.motor.nl
Met, volgens info Motorrad, 140pk vond mijn 890R al een beetje traag
Er zou naast een 990Duke, 990Adventure ook een RC990 komen en de blokken worden geproduceerd door CF Moto.
Gelukkig doen de Japanse fabrieken dat heeelemaal nietIk koop liever van Japan dan van een firma die Europese kennis naar China overhevelt.
Gelukkig maar dat jou Chinofobie wel een nuttig bijdrage aan dit topic is.Ik heb geen penicilline antibioticum, waar jij het jouwe haalt is jouw zaak.
Tis niet omdat het al 20 jaar gebeurt dat ik het ok moet vinden he. Incest en pedofelie gebeuren al van bij de Romeinen.
Nou ik ben het bijna nooit met hem eens , maar dat ee veel mis is met China daar heeft hij gewoon gelijk inGelukkig maar dat jou Chinofobie wel een nuttig bijdrage aan dit topic is.
Overigens de 790/890/990 is een paralleltwin dus misschien moet je dan hier ook maar weer melden dat de MT07 het beste uber alles is.
Het lijkt net alsof je me al jaren kentJe bedoelt: "Hou je bek, eikel, ik vind jou en je mening niet leuk en wil ze niet horen.'?