ktm 790 duke

Yup. Als er ergens is waar je gewichtsverlies merkt... In de wielen.
Het verschil is zeker merkbaar. Ik had de stock wielen van mijn vorige motor weer teruggeplaatst voor de verkoop. Na een rondje voelde het geheel echt trager aan. Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal gelul in de marge om het ff kapot te nuanceren. Wil je voor het beste gaan dan zijn lichtere wielen een goede keuze
 
IMG-20210926-WA0010.jpg


Random actionpic :P
 
Hij komt hij komt....die goede ouwe 990...maar dan als LC8c


Met, volgens info Motorrad, 140pk vond mijn 890R al een beetje traag 8-)

Er zou naast een 990Duke, 990Adventure ook een RC990 komen en de blokken worden geproduceerd door CF Moto.
 
Hij komt hij komt....die goede ouwe 990...maar dan als LC8c


Met, volgens info Motorrad, 140pk vond mijn 890R al een beetje traag 8-)

Er zou naast een 990Duke, 990Adventure ook een RC990 komen en de blokken worden geproduceerd door CF Moto.
Lijken me leuke dingen , vraag me af of ze de prijs een beetje kunnen drukken door de motorblokken in China te laten maken of dat ze het gebruiken om de winst te vergroten
En of ze de kwaliteit bewaken ( allerlei lekken 😀)
 
Ik koop liever van Japan dan van een firma die Europese kennis naar China overhevelt.
 
Ik koop liever van Japan dan van een firma die Europese kennis naar China overhevelt.
Gelukkig doen de Japanse fabrieken dat heeelemaal niet _O-
Welkom in 2023._O-_O-_O-
(en waar denk je dat ons penicilline antibioticum de laatste 20 jaar vandaan komt)
 
Ik heb geen penicilline antibioticum, waar jij het jouwe haalt is jouw zaak. :+

Tis niet omdat het al 20 jaar gebeurt dat ik het ok moet vinden he. Incest en pedofelie gebeuren al van bij de Romeinen.
 
Ik heb geen penicilline antibioticum, waar jij het jouwe haalt is jouw zaak. :+

Tis niet omdat het al 20 jaar gebeurt dat ik het ok moet vinden he. Incest en pedofelie gebeuren al van bij de Romeinen.
Gelukkig maar dat jou Chinofobie wel een nuttig bijdrage aan dit topic is.
Overigens de 790/890/990 is een paralleltwin dus misschien moet je dan hier ook maar weer melden dat de MT07 het beste uber alles is.
 
Ehm...
You don't know me.
At all.
Dat is helemaal niet hoe ik denk.
 
Laatst bewerkt:
En jij mij niet.
Maar dit topic gaat niet over jou of mij maar over de KTM790/890 Duke. Als er een 990 versie komt dan heeft dat betrekking op dit topic Dat jij iets tegen het overhevelen van productie naar China hebt, wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
 
Gaat gewoon over het bericht dat net boven mijn reactie staat hoor.

Dat ik het heel erg betreurenswaardig vind dat Europese powerhouses als KTM, die technologisch wereldwijd toonaangevend zijn en commerieel van sterkte naar sterkte gaan, om nogmeerwinstredenen hun knowhow overhevelen naar een economisch / politiek agressieve grootmacht die zich op de korte termijn als een echte haai / tegenstander zou kunnen gaan gedragen.
Zeker als dat niet de klant ten goede komt met duidelijk lagere prijzen (speculatie).

990 LC8c, laat maar komen, maar liefst uit Oostenrijk en als dat niet kan en het echt moet, dan liefst uit iets wat ideologisch een beetje aan onze kant staat.

For the record: de 790 duke rijdt beter (en ziet er 1200 keer beter uit) dan de MT07.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt: "Hou je bek, eikel, ik vind jou en je mening niet leuk en wil ze niet horen.'?
 
Zou wel echt absurd zijn als ze die motor een boost zouden kunnen geven tot 140pk, hyperscalpel? :P

Allemaal leuk en wel ma af en toe beetje gas kunnen geven is ook tof zonder direct 200+ te rijden :P
 
Gelukkig maar dat jou Chinofobie wel een nuttig bijdrage aan dit topic is.
Overigens de 790/890/990 is een paralleltwin dus misschien moet je dan hier ook maar weer melden dat de MT07 het beste uber alles is.
Nou ik ben het bijna nooit met hem eens , maar dat ee veel mis is met China daar heeft hij gewoon gelijk in
Denk trouwens niet dat het veel uitmaakt dat ze hem laten bouwen door de Chinezen , anders kunnen ze ook wel een kopie maken
 
Kwestie van je betrappelde tenen wat te onttrappelen: ik vind de T7 deels door z'n CP2 blok leuker dan dat ik de 790 adventure vond.
Het 790 blok is dan weer quasi perfect voor een straatnaked (of een lichte sportfiets, zou fantastisch zijn), ik vond 'm even leuk (en in praktijk sneller) als m'n 1290 SD (hoewel die ook wel leuk was om terug te krijgen). De 890 kan enkel beter zijn.
De MT07 zit voor mij in een hele andere categorie (instap, cheap fun) als de duke (passionele aankoop). Er is een reden dat.ik dit topic volg.
En de 890 adv (en desert x) wil ik niet testen, omdat ik bang ben dat de wijzigingen aan het blok voldoende zijn om me overstag te doen gaan, dus daar doe ik ook geen uitspraak over.
 
Laatst bewerkt:
Van 'en jij mij niet' naar dit in 10 posts... *O*

Gelukkig hoef ik me niets aan te trekken van wat jij denkt :+ :9

Oh, en omgekeerd ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan