Senna46
Die hard MF'er
Kom maar door! Ga ik toch misschien voor Chinees.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kom maar door! Ga ik toch misschien voor Chinees.
Komt in de buurt, maar staat 800 op geen 990 blok nogdingdingding
Hoi Jimmeh,
Had een Kawasaki Z900 Performance 2019, nu paar PK minder maar meer plezier.
Binnenkort nog even naar motorbeurs en kijken naar ander dempertje.
Da's zeker triest want de demper van de 790/890 is een relatief simpele absorptie type demper, als je dat al niet kunt evenaren als uitlaat fabrikant.Er staat ergens een test van een Duits motorblad wat diverse dempers heeft getest voor de 790 Duke. Het overgrote deel verloor een hoop pk's. Zijn maar weinig die het beter doen dan standaard, maar het was voor de 790 wel echt triest hoe slecht sommige dempers zijn.
Is voor de meeste moto's zo eigenlijk, maar niemand koopt een andere uitlaat voor pk winst (al word die vaak wel beloofd).Er staat ergens een test van een Duits motorblad wat diverse dempers heeft getest voor de 790 Duke. Het overgrote deel verloor een hoop pk's. Zijn maar weinig die het beter doen dan standaard, maar het was voor de 790 wel echt triest hoe slecht sommige dempers zijn.
Ik had er 115 op mn MT, maar merk dat kleine verschil qua vermogen totaal niet.Hoi Jimmeh,
Had een Kawasaki Z900 Performance 2019, nu paar PK minder maar meer plezier.
Binnenkort nog even naar motorbeurs en kijken naar ander dempertje.
Nee dit is ergens in West Brabant, hoewel ik regelmatig in het Zeeuwse ben om bijvoorbeeld een bakkie te doen bij Motor2000 in Heinkenszand.Dijkje richting Wolphaartsdijk toevallig ?
Hoi Jimmeh,
Had een Kawasaki Z900 Performance 2019, nu paar PK minder maar meer plezier.
Binnenkort nog even naar motorbeurs en kijken naar ander dempertje.
Da's zeker triest want de demper van de 790/890 is een relatief simpele absorptie type demper, als je dat al niet kunt evenaren als uitlaat fabrikant.
Ik heb bij de Akra bewust de dB killer erin gelaten, hij klinkt wat beter dan standaard
Zeker doen! Afgelopen jaar twee keer geweest en het blijft fantastisch rijden daar!Maar lang weekendje Eifel met de Duke gaat dit jaar zeker gebeuren.
Kan je mij foto's sturen van de trackdaysplate?Voor de geïnteresseerden, na verkoop van mijn 890 blijft er over.
Ik heb een SC1R demper te koop, titanium + carbon eindkap, € 450
Arrow voorbochten, nieuw 790/890/890R, € 250
Volledige akra lijn, zeer mooie staat. € 1500
Materya dashboard cover: € 60
Trackdaysplate powerpart: € 200
Foto’s volgen nog.
Voor de geïnteresseerden, na verkoop van mijn 890 blijft er over.
Ik heb een SC1R demper te koop, titanium + carbon eindkap, € 450
Arrow voorbochten, nieuw 790/890/890R, € 250
Volledige akra lijn, zeer mooie staat. € 1500
Materya dashboard cover: € 60
Trackdaysplate powerpart: € 200
Foto’s volgen nog.
Ik geloof het als hij bij de dealers staat, die spy pics en het verhaal dat KTM een SMT aan het ontwikkelen kennen we ondertussen welToch maar gaan sparen? Motorfreaks - KTM 890 SMT tijdens testwerkzaamheden gespot - details
Kvind hem nog steeds beter uit zien dan sommige van de 'klassieke' merkenVind hem wel wat weghebben van een MT9
Prijs is €8999 staat hier op de motorbeursIk ben benieuwd, met de nieuwe Honda Hornet en de Suzuki GSX8S zijn er een paar geduchte concurrenten. Voorlopig is het toch 'een Chinees', ook al is het technisch een KTM 790Duke in een andere jas (met op papier beter prestaties dan die 2 jappen), dus zal veel afhangen van de prijs.