KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik stuurverhogers had op mijn SE draaide ik de gashendel en had ik opeens kabels aan de onderkant. :Y
Heb ik ook aan gedacht, maar dan krijg je toch problemen zodra er water in komt staan wat niet meer weg kan lopen?
Daarnaast staat met het nieuwe stuur de gashendel al wat hoger dan de originele, ik dacht dat de kabels van de SE misschien wat langer waren.
 
_O-

pfff vandaag weet ik weer waarom ik in de winter doorrij.
OV naar brouwer om de smr op te halen :(
bus, trein, mini-trein, bus, blech!
terug gaat sneller :)
En hopelijk vanaf nu weer een stil blok, nokkenaskettingspanners ( mooi woord ) laten vervangen. Ben benieuwd.

Brrr...moet er niet aan denken. én OV én met die kou (ja ik ben een koukleum) op de motor. Dit zijn mijn vingers met handschoenen op m'n woon-werk scooter bij 7-10 graden. (boven nul ;) )

full
 
Laatst bewerkt:
Goede kleding en handvatverwarming... merk niet zo heel veel van de elementen, behalve grip van de fiets dan
 
Of juist voor handvatverwarming ... ik heb het op mijn BMW zitten en totdat ik dit 'erbij' kreeg, wist ik niet hoe lekker een goeie handvatverwarming kon zijn! Echt een aanrader als je met koud weer toch wil/moet rijden. Voor de kosten hoef je het niet te laten, voor zes tientjes ben je de man ... <klik>

Edit: en goede kleding, dat ook natuurlijk. Zoals Zen, die me me net voor was, volkomen terecht zegt.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of er van die beschermplaatjes te verkrijgen zijn voor een 1190 r, die voorkomen dat je laarzen de lak van het frame afhalen tijdens het rijden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan