Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KTM kan ook echt geen schermen maken
Ach, je kunt hem er altijd nog afzagen.Vind het alleen een erg grote gok om een motor te kopen van 17000 euro en dan maar hopen dat een ander scherm de turbulentie verhelpt.
Ach, je kunt hem er altijd nog afzagen.
Als je met je helm vol in de wind gaat, is er geen turbulentie meer.
Volgens mij bestaan er geen motoren met een tourruit, kleiner dan formaat Goldwing, die zonder turbulentie zijn. En dan is het nóg heel persoonlijk.Eens. Maar voor 17k mag je wel wat aerodynamica verwachten
Klopt maar ktm overdrijftVolgens mij bestaan er geen motoren met een tourruit, kleiner dan formaat Goldwing, die zonder turbulentie zijn. En dan is het nóg heel persoonlijk.
Is er een smoked met geïntegreerde knippers en ce keur ?
Ik heb in verleden gezocht en gekocht voor mijn duke 3 daar had enkel de clear glas knippers en e keur
als je heeeel goed kijkt, zie je dat er al rubbertjes op zitten, dus de grap is mislukt!Inderdaad, die rubbertjes op je stepjes geven de motor een totaal andere look.
Als leenmotor tijdens de 22.500km-beurt heb ik afgelopen maandag een gloedjenieuwe KTM Adventure mee gekregen, de straatversie. Hij zit heerlijk, stuurt als een scheermes, de gasreactie is soepel en het ding gaat als de brandweer. Ik dook achter het ruitje, gaf gas reed zomaar boven de 100 .
De gasreactie is zó soepel dat ik em meteen op 'sport' heb gezet, anders is ie maar sloompjes.
Alleen die ruit! Alleen maar turbulentie, waardoor ik veel met het vizier open heb gereden.
En nou het hoogtepunt van de dag: mijn eigen SMT toen ik daarop wegreed. Veel levendiger, meer snelheidservaring, stuurt lichter, geen turbulentie en geweldig geluid.
Toch het leukst, dat je na rijden op een gave motor vooral blij met je eigen motor bent
edit: toch mooi € 10,000 bespaart maandag . Die stop ik in een boerderijtje
Ik heb een probleem voor met m'n Supermoto 990-R. Die is nieuw van April/mei en sinds vorige week begon hij wat te sputteren op de snelweg. Precies alsof de ontsteking even wegviel.
Men vermoedde (dealer) eerst wat water in de tank, maar nu na een volle tank kan ik alleen maar besluiten dat het probleem zich alleen maar erger en vaker voordoet.
Is dit herkenbaar voor anderen? Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk naar de dealer, want dit in onaanvaardbaar en gevaarlijk rijden zo...
Het valt touwens het meest op aan +-5000 toeren aan +- 90km/u
Ik heb een probleem voor met m'n Supermoto 990-R. Die is nieuw van April/mei en sinds vorige week begon hij wat te sputteren op de snelweg. Precies alsof de ontsteking even wegviel.
Men vermoedde (dealer) eerst wat water in de tank, maar nu na een volle tank kan ik alleen maar besluiten dat het probleem zich alleen maar erger en vaker voordoet.
Is dit herkenbaar voor anderen? Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk naar de dealer, want dit in onaanvaardbaar en gevaarlijk rijden zo...
Het valt touwens het meest op aan +-5000 toeren aan +- 90km/u
Ik heb een probleem voor met m'n Supermoto 990-R. Die is nieuw van April/mei en sinds vorige week begon hij wat te sputteren op de snelweg. Precies alsof de ontsteking even wegviel.
Men vermoedde (dealer) eerst wat water in de tank, maar nu na een volle tank kan ik alleen maar besluiten dat het probleem zich alleen maar erger en vaker voordoet.
Is dit herkenbaar voor anderen? Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk naar de dealer, want dit in onaanvaardbaar en gevaarlijk rijden zo...
Het valt touwens het meest op aan +-5000 toeren aan +- 90km/u
Vermoeden bevestigd ondertussen. In plaats van 1:16 rijd ik tegenwoordig 1:18. Lekker zuinig, maar wel een beetje armkeep us posted!
tnx! ff afstellen dan maar, kijk eens bij tune ecu, staan verschillende mappen.Vermoeden bevestigd ondertussen. In plaats van 1:16 rijd ik tegenwoordig 1:18. Lekker zuinig, maar wel een beetje arm
Zowel in nat als droog weer. Ik ging de motor gisteren afzetten bij de dealer maar daar ben ik niet geraakt...Nog maar pas vertrokken hier in Gent en motor viel uit, bokken en zo...echt gewoon heel slecht draaien.Altijd of soms?
In droog of nat weer?
In nat weer kan het zijn dat je bougiekabel beschadigd is en een van je bougies te weinig stroom krijgt om te vonken...