Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yups!
Ik kom (net ) uut 't Oostn'
Hier ook, misschien zin om een keertje voor de winter een stukkie te rijden?
Ja hier, uut Hoksebargen.
Morgen een proefrit op een 990 SMR, hopen dat het beestje een beetje bevalt en ik er aan kan wennen. Dan is het nog de vraag wat er met de Corsaro gaat gebeuren, 5500 excl BTW schade dus het zal er om spannen of het een TL is.
Zo, hellas slecht nieuws, frontaal aangereden door een inhalende automobilist, nu in ziekenhuis ter observatie, godzijdank mirfine gehad. In de scan geweest, rontgenfotos gemaakt, niks gebroken maar zowat alles gekneusd wat je maar kunt kneuzen. Motor weet ik niet want ik ben even buiten westen geweest en daarna kon/mocht ik nietopstaan, jammer van mijn smr, was er zo trots op, net een nieuwe achterband erop. Zo, over en sluiten, later dezeweek mogelijk meer. Grtz, dizzy Tok
Zo, hellas slecht nieuws, frontaal aangereden door een inhalende automobilist, nu in ziekenhuis ter observatie, godzijdank mirfine gehad. In de scan geweest, rontgenfotos gemaakt, niks gebroken maar zowat alles gekneusd wat je maar kunt kneuzen. Motor weet ik niet want ik ben even buiten westen geweest en daarna kon/mocht ik nietopstaan, jammer van mijn smr, was er zo trots op, net een nieuwe achterband erop. Zo, over en sluiten, later dezeweek mogelijk meer. Grtz, dizzy Tok
Doe mij maar de SM variant in 2015
Oh man, sterkte! Zal wel pijn gaan doen de komende dagen.
Volgende motor ABS?
Proefrit gemaakt maar niet 100% overtuigd. Remmen zijn prima, induiken vond ik ook echt meevallen. Gasreactie is echt irritant, maar kan opgelost worden. Het grootste probleem vond ik echter het ontbreken van een snelheidssensatie en dat de motor gevoelloos rijdt.
Is dit echt een kwestie van wennen of houding aannemen.? Je zit er namelijk echt bovenop en hebt niet echt een tank tussen je benen.
Een Corsaro 1200 Veloce 150pk/130nm. Naked bike met een rechte zit maar wel boven op het stuur. Heeft ook wat meer power onderin en open termi's terwijl de KTM standaard uitlaten had. Geluid geeft natuurlijk ook een beetje snelheidssensatie.Wat rijd je nu...?
IMHO...
De snelheidssensatie van een gillende 4-in-lijn is wel groter dan een willekeurige 2 cilinder. Dat zit ém niet zo zeer in zitpositie. Daarnaats geeft de 'attack-stand' waar een SS je in dwingt misschien ook wat meer snelheidssensatie.
Of je ook harder ríjdt, betwijfel ik...
Proefrit gemaakt maar niet 100% overtuigd. Remmen zijn prima, induiken vond ik ook echt meevallen. Gasreactie is echt irritant, maar kan opgelost worden. Het grootste probleem vond ik echter het ontbreken van een snelheidssensatie en dat de motor gevoelloos rijdt.
Is dit echt een kwestie van wennen of houding aannemen.? Je zit er namelijk echt bovenop en hebt niet echt een tank tussen je benen.
Bij een vrouw ga je ook voor de eerste die de benen spreidt? Of mag het een beetje een steekspel zijn?Wat bedoel je met gevoelloos rijden ?
Ik vind de smr retestrak sturen namelijk, doet precies wat ik wil en ik rijd hem echt heel makkelijk plat de bochten door. Of doel je op iets anders?
DohZo, hellas slecht nieuws, frontaal aangereden door een inhalende automobilist, nu in ziekenhuis ter observatie, godzijdank mirfine gehad. In de scan geweest, rontgenfotos gemaakt, niks gebroken maar zowat alles gekneusd wat je maar kunt kneuzen. Motor weet ik niet want ik ben even buiten westen geweest en daarna kon/mocht ik nietopstaan, jammer van mijn smr, was er zo trots op, net een nieuwe achterband erop. Zo, over en sluiten, later dezeweek mogelijk meer. Grtz, dizzy Tok