KTM 990 SM-R, SM-T, ADV en meer LC8 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niets bijzonders los gehaald snap het niet, ga eerst de benzine eruit halen want had hem voor de winter vol gegooit en nog eens een x kijken... i let you know!

Ik denk dat je het probleem moet zoeken bij de benzine pomp.
De slangen of de stoom kabels die voor bij de claxon zitten.
ik heb de tank al tig keer gemonteerd en hij gaat als die dingen goed zitten makkelijk op zijn plek.
 
Ik denk dat je het probleem moet zoeken bij de benzine pomp.
De slangen of de stoom kabels die voor bij de claxon zitten.
ik heb de tank al tig keer gemonteerd en hij gaat als die dingen goed zitten makkelijk op zijn plek.

heb ik ernaast laten hangen en dan dus nadat de tank erop zat er tussendoor gefriemeld... |( ik heb gedroomd dat ik eens naar die stop ga kijken waar hij zegmaar aan de voorkant in komt...
 
Op een Adventure is dat ook zo'n gezeik, die tank monteren :/ ik heb daar ook een paar gaatjes opgeboord van 6 naar 7mm. Op een Adv moet je namelijk de crashbars tegelijk met de tank monteren, dus dat is dubbel gepiel. En ik weet dat die dingen er binnekort weer vanaf moeten ;(
 
Jawel de SMT is binnen, zoek de tien verschillen!

Alleen die sneeuw.... ik wil :]
full
 
pfff vandaag mn tank er weer op gezet ( 950 ) heb echt 20x gekeken of er niet iets klem zat oid wat ging dat ding er slecht op zeg! Van de 2 kapjes die voor de tank zitten ( 1 voor de claxon ) ( 1 voor het koelwater vatje ) komen de gaatjes niet lekker voor de moertjes die in de tank zitten verzonken/gekit dat er benzine ging lekker bij de onderste omdat die zo op spanning stond!! ben ik staat die m6 gaatjes op de boren naar 8mm maar snap niet hoe dit kan hoor... ppff ben er best saggo van zeg maar!
Willen de voorste kapjes er niet lekker op, of de tank in zijn geheel niet?

Bij mij zitten die "voorste"/'zij kapjes ook onder lichte spanning, ik weet niet meer of je nou met de onderste of bovenste moet beginnen. Maar het maakt wel een verschil, ondat ze ook in een gleuf vallen volgens mij.
 
Willen de voorste kapjes er niet lekker op, of de tank in zijn geheel niet?

Bij mij zitten die "voorste"/'zij kapjes ook onder lichte spanning, ik weet niet meer of je nou met de onderste of bovenste moet beginnen. Maar het maakt wel een verschil, ondat ze ook in een gleuf vallen volgens mij.


Tank in zn geheel niet echt... en die kapjes gaan opzich wel... zal wel aan die kwaliteit liggen ;) haha, het zit opzich wel aardig nu alleen de tank lekt dus minimaal ( eerder een beetje zweet ) aan de voorkant onderste boutje.. ( onder claxon ) maar het lijkt erop dat de tank daar al een x is gerepareerd!
 

Ik heb en led achterlicht op mijn SM
Werkt prima.
Overigens niet met knipperlichten genomen aangezien ik liever heb dat iemand ook ziet dat ik wil afslaan.
Over het algemeen vind ik dat met geïntegreerde knippers over niet duidelijk genoeg.
Smaken verschillen soms
Vraag, maar eens of acra's of Wings beter zijn :+
 
Hallo,

heeft iemand bijgevoegd accessoire op zijn smt of smr? Zo ja, waar heb je dat dan vandaan (evt website/art.nr).

Grtz, Tok

full
 
Ik heb en led achterlicht op mijn SM
Werkt prima.
Overigens niet met knipperlichten genomen aangezien ik liever heb dat iemand ook ziet dat ik wil afslaan.
Over het algemeen vind ik dat met geïntegreerde knippers over niet duidelijk genoeg.
Smaken verschillen soms
Vraag, maar eens of acra's of Wings beter zijn :+

Ik heb ze met ingebouwde knippers, maar heb inderdaad er LED knippers aan toegevoegd. Zeker tijdens het remmen zijn de geintegreerde knippers nauwelijks zichtbaar.

 
Laatst bewerkt:
@ Lecram,ik had toevallig op jouw filmpje gereageerd ;-)
@ Aussie, je hebt PB
@ 1961_Erik, je hebt ook PB
 
Jippie we zijn er uit.
Als jij de voorjaarsrit op de agenda zet , 28 of 29April,
ga ik proberen goed weer te regelen.
Is overigens enigste wknd dat er bij mij nog niets op de planning staat.

Gr. Dick

En ik had nog zo gehoopt dat je een weekend later zou zeggen.. dat is namelijk bij mij het enige weekend dat er niets op de planning staat. :)

Maar, fair enough: bij deze besloten: in het weekend van 28/29 april voorjaarsmeeting!

Wel mooi om het op deze manier te beslissen, dat scheelt weer een polletje en een oneindige discussie over welk weekend het moet worden. Er is altijd wel iemand die niet kan.
Ik zal overleggen met André Motors en kijken of ik KTM Nederland aan hun toezegging van vorig jaar kan houden dat ze het graag wat meer betrokken wilden zijn.

Wordt vervolgd!
Groeten, André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan