KTM 990 Super Duke Hangout deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stoppen met die veren hoor! Straks kan ik niet meer lopen. Al gaat dat toch beroerd momenteel Whaha.... Ben kei hard op mijn smoel gegaan vandaag met motorcrossen. Schouder uit de kom, ribben gekneusd (stuur afdruk staat nog als bloeduitstorting in mn borstkast), vocht in mn knie en diverse schrammen van de bramenstruikjes waar ik in landen. Whaha... Maar het was het wel dubbel en dwars waard!

En die OP was stiekum erg makkelijk hoor :o gewoon knippen/plakken gaat alleen we erg veel tijd in zitten ;)

Damn, sterkte kerel! Dat je maar weer gauw mobiel mag worden :]
 
Zo ik ben weer terug uit de eifel, heerlijk om met de Duke daar te sturen!

Helaas een zwarte wolk over dit weekend, collega van me was uit de bocht gevlogen. Gebroken sleutelbeen en geen motor aan over gehouden. :(
 
Zo ik ben weer terug uit de eifel, heerlijk om met de Duke daar te sturen!

Helaas een zwarte wolk over dit weekend, collega van me was uit de bocht gevlogen. Gebroken sleutelbeen en geen motor aan over gehouden. :(

Dat is niet cool. Ik hoop dat je collega spoedig hersteld en dat hij snel weer op de motor kan klimmen. Wel een mooi moment om een KTM aan te schaffen ;-)
 
IMG_20110529_172819.jpg
 
Nog ff een vraagje, mijn motor is ook gevallen (in de haast dat ik richting mijn collega rende)
Gelukkig alleen een stukje van de remhendel afgebroken (iemand deze toevallig nog liggen?)
En mijn licht werkt niet meer, alleen wanneer je het 'sein' hendeltje (pass) gebruikt. Groot licht en dim licht niet meer. Zekering etc zijn ook goed. Iemand een idee?
 
Nog ff een vraagje, mijn motor is ook gevallen (in de haast dat ik richting mijn collega rende)
Gelukkig alleen een stukje van de remhendel afgebroken (iemand deze toevallig nog liggen?)
En mijn licht werkt niet meer, alleen wanneer je het 'sein' hendeltje (pass) gebruikt. Groot licht en dim licht niet meer. Zekering etc zijn ook goed. Iemand een idee?

niet gewoon een ander bolletje er in?
anders een stekkertje wat los geschoten ofzo.
 
Nog ff een vraagje, mijn motor is ook gevallen (in de haast dat ik richting mijn collega rende)
Gelukkig alleen een stukje van de remhendel afgebroken (iemand deze toevallig nog liggen?)
En mijn licht werkt niet meer, alleen wanneer je het 'sein' hendeltje (pass) gebruikt. Groot licht en dim licht niet meer. Zekering etc zijn ook goed. Iemand een idee?

Heb je het lampje al vervangen? misschien is door de hitte en de val het gloeidraadje gewoon geknapt. Je groot licht is niet warm geweest dus deze daardoor vermoedelijk nog heel?

Hendeltje kost geen reed bij de dealer
 
Laatst bewerkt:
Heb je het lampje al vervangen? misschien is door de hitte en de val het gloeidraadje gewoon geknapt. Je groot licht is niet warm geweest dus deze daardoor vermoedelijk nog heel?

Hendeltje kost geen reed bij de dealer


Ze doen het allebei met seinen, groot en normaal. Eigenlijk is dit ook een mooi excuus om wat mooiere hendels te bestellen O-)
 
sjorrit ,

volgens mij wordt je harstikke gek van inlaat geluid ,na een poos gereden te hebben met motorhooligen....???
zoiets van open filter op een koekblik,niet mijn ding
ongetwijfeld zullen er vast wel liefhebbers voor zijn ....

get veur dig witte O-)

Neej man, maak nou al herrie zat, de dieren in het Zwarte Woud zitten nu nog met de poten in de oren.

})
 
Volgende probleem:

Motor schoon gemaakt met dasty en matige hogedruk (al 2 jaar zonder problemen).

Droog geblazen met lucht.

Gestart, digitale teller kapot! (lcd gedeelte, lampjes etc. werken nog)

Toch maar laten lopen tot op bedrijfs temperatuur en remmen heet geremd zodat overtollige vocht was verdampt.

Volgende dag:

Wilde teller repareren, of kijken wat er mis is. Vervolgens loopt de motor nog maar 2 of 3 sec. soms verschillend en slaat af alsof de ontsteking uitgezet wordt of de druk plots van de injectors valt.

Tank en brandstofpomp gereinigd (misschien water) en fuel system cleaner erin, geen resultaat.

Alle stekkers los gehad en ingespoten, overigens geen vocht te vinden, ook in inlaatgedeelte en luchtfilterbak niet.

Motor start alleen weer door contact opnieuw aan en uit te zetten, vervolgens weer een paar sec..

Kan dit door de teller storing komen, iemand ervaring mee? De motor zelf geeft geen foutcodes met het FI lampje.

Gr. Tinus.
 
Laatst bewerkt:
Zo ik ben weer terug uit de eifel, heerlijk om met de Duke daar te sturen!

Helaas een zwarte wolk over dit weekend, collega van me was uit de bocht gevlogen. Gebroken sleutelbeen en geen motor aan over gehouden. :(

De Eifel is leuk, het Zwarte woud is über. Hebben stukken gehad van tegen de 20 km alleen maar bochten. Heb op 1300 km 4 mm profiel verbruikt. De Eifel en het Zwarte woud hebben verraderlijke bochten, flauw indraaiend naar scherp. Vergt flink wat stuurwerk.

2 jaar geleden is een kennis van mij ook afgestapt in de Eifel, motor ook total. Hij had buiten een flinke duik in de struiken en wat kneuzingen verder niks.
 
Volgende probleem:

Motor schoon gemaakt met dasty en matige hogedruk (al 2 jaar zonder problemen).

Droog geblazen met lucht.

Gestart, digitale teller kapot! (lcd gedeelte, lampjes etc. werken nog)

Toch maar laten lopen tot op bedrijfs temperatuur en remmen heet geremd zodat overtollige vocht was verdampt.

Volgende dag:

Wilde teller repareren, of kijken wat er mis is. Vervolgens loopt de motor nog maar 2 of 3 sec. soms verschillend en slaat af alsof de ontsteking uitgezet wordt of de druk plots van de injectors valt.

Tank en brandstofpomp gereinigd (misschien water) en fuel system cleaner erin, geen resultaat.

Alle stekkers los gehad en ingespoten, overigens geen vocht te vinden, ook in inlaatgedeelte en luchtfilterbak niet.

Motor start alleen weer door contact opnieuw aan en uit te zetten, vervolgens weer een paar sec..

Kan dit door de teller storing komen, iemand ervaring mee? De motor zelf geeft geen foutcodes met het FI lampje.

Gr. Tinus.

Ik heb zoiets gelijkends gehad na het installeren van Xenon, paar sec. lopen en dan viel hij uit. Bleek dat ik toen de omval sensor verkeerd om gemonteerd had na het installeren van Xenon verlichting.domme lul dat ik ben |( De monteur vertelde mij toen wel dat deze sensor wel eens vaker uit zijn rubberen oogje wil gaan bij het loshalen van de koplamp unit. :+ Ik gok alleen dat het bij jou wat anders is.
 
10:00 uur ongeveer??

MC meerkerk??

Hey Brian, Het ziet ernaar uit dat ik verstek moet laten gaan :( Mijn zusje heeft heel lief gevraagd of ik met haar mee rij en paar vrienden van haar(paar speed triples, HP2sport)..Dus ga ik ff de grote broer uithangen met de Duke R :)

Sorry mate maar volgende keer ben ik er weer graag bij, was super bevallen laatste rit met SKL erbij.
 
Ik heb zoiets gelijkends gehad na het installeren van Xenon, paar sec. lopen en dan viel hij uit. Bleek dat ik toen de omval sensor verkeerd om gemonteerd had na het installeren van Xenon verlichting.domme lul dat ik ben |( De monteur vertelde mij toen wel dat deze sensor wel eens vaker uit zijn rubberen oogje wil gaan bij het loshalen van de koplamp unit. :+ Ik gok alleen dat het bij jou wat anders is.

Opgelost, helemaal top! Sensor was losgeschroefd om tellerunit eruit te halen en lag nog los... Wist niet dat hij daarvoor diende..

Bedankt voor de reactie!

Tinus
 
Hey Brian, Het ziet ernaar uit dat ik verstek moet laten gaan :( Mijn zusje heeft heel lief gevraagd of ik met haar mee rij en paar vrienden van haar(paar speed triples, HP2sport)..Dus ga ik ff de grote broer uithangen met de Duke R :)

Sorry mate maar volgende keer ben ik er weer graag bij, was super bevallen laatste rit met SKL erbij.


oke!

Rijdt je zus ook op een dikke naked?

Zo ja, dan ben ik verliefd!!


Maarhe triples, waar en wanneer?
Misschien ken ik er een paar.
 
oke!

Rijdt je zus ook op een dikke naked?

Zo ja, dan ben ik verliefd!!


Maarhe triples, waar en wanneer?
Misschien ken ik er een paar.

haha, nee zusje rijdt op de HP2 Sport van pa, en haar ex rijdt een Speed Triple en een maatje van hem ook geloof ik. Denk niet dat je ze kent. Weet niet wat hun plannen zijn vwb de rit. Ben bang dat het tempo iig niet zal zijn zoals wanneer jij voorrijdt :9
 
Weet niet waar de sensor bij de SD zit, dacht dat tegenwoordig vrijwel alle motoren de opnemer op de uitgaande as hadden zitten. Wel handig als hij idd op het voorwiel zit :)

Worden alle wheeliekilometers ook niet geregistreerd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan