KTM 990 Super Duke Hangout IV "For Race Use Only"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen probleem, volgende keer beter *O* Ik had ook net een sportief rondje Rijndijk richting Vianen achter de rug 8-)


Uh uh....
full
 
Ahh......sorry Fast, had ik toch effe moeten stoppen!!
Had weer een beetje teveel haast, kwou voor de regen thuis zijn. Had net 200km Rijn en Waaldijk achter de rug. Eerst van Zeist richting Beusichem, toen langs de Rijn naar Emmerich en daarna aan de ander kant langs Rijn en Waal weer terug naar Rhenen. Toen we elkaar tegenkwamen begon het al licht te spetteren......dus rap terug naar naar Zeist.

Volgende keer hopelijk beter.
Groetuh

dat lijkt me een leuk rondje

misschien een keertje afspreken
 
Ik rijd nu op een setje Diablo Strada's waarvan de achterband aan vervanging toe is. Ik ben best tevreden over deze banden, maar twijfel tussen weer een Diablo Strada achter of een Angel ST. Wie heeft ervaring met deze band?
 
Yep, had ik ook al gevonden.... Fantastisch toerscherm overigens, hoe lang zou je daarvoor opgesloten worden?

Vooral het buizen frame vindt ik wel een optie hoewel ik dit een wat elegantere oplossing vindt....
[afbeelding]
Erg mooi dit bagage rekje.
Past het ook met een vol Akra systeem denk je??
En is het te koop in Nederland ??
 
welke kentekenplaathouder heb je?, ziet er goed uit
:^ ziet er idd goed uit..

Heb deze vanmiddag binnen gekregen, nu nog iets warmere temperaturen :P
600543_0.jpg


En had ook m'n rizoma bar end spiegels binnen, alleen er zat bij aankoop al op de stuureinden een R&G gewichtje.. en die is te dik, dus nou kan ik morgen eerst weer andere gaan halen voordat die spiegels erop kunnen B|
 
Over bagagerekken gesproken. ;)

Kans is groot dat ik volgende week een Ventura bagagereksysteem te koop heb, past ook op een R. Systeem is nieuw en nog nooit gebruikt. :/

Mocht iemand interesse hebben.
 
Over bagagerekken gesproken. ;)

Kans is groot dat ik volgende week een Ventura bagagereksysteem te koop heb, past ook op een R. Systeem is nieuw en nog nooit gebruikt. :/

Mocht iemand interesse hebben.


Ik heb zeker interesse, mocht je zeker weten dat je er vanaf wilt laat maar horen. Ik stuur je effe m'n email want ik lees het forum ook weer niet elke dag.
 
OK gaaf *D
Binnenkort ook een bijpassende helm erbij (al besteld) en dan is het af :P
leuk!, ik vind het altijd wel gaaf om te zien als iemand er een 'compleet plaatje' van heeft gemaakt, incl. matching outfit e.d.

bevalt het je goed om weer met 2 ipv 4 cilinders circuit te rijden?
 
Tja ik mis wel een beetje het vermogen :') maar het sturen gaat wel lekker. :Y


Ja dat fenomeen kennen wij ook sinds dat we vanmiddag zijn wezen trainen op de dijk..
Ach teeft allebei wel wat!
En wij gaan voor de twee minuten rond dinsdag...(alleen denk ik niet dat we dat gaan redden)
full
 
Laatst bewerkt:
Ben al weer thuis. Was echt een thuiswedstrijd. Zelfs nog een paar nieuwe weggetje ontdekt. Was een superdag met 20 ktm-ers
En we hebben allemaal heeeel netjes gereden :P
Jammer dat we de harde kern er niet bij hadden ;) misschien volgende keer.
Degene die helemaal uit MIDDELBURG kwam zal vanavond wel een beetje moe zij. Heeft dan denk ik 640 km achter de kiezen op een duke II respect :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan