KTM 990 Super Duke Hangout IV "For Race Use Only"

Status
Niet open voor verdere reacties.
euhhh, je wordt binnendoor ingehaald in de bocht door een fietser.. normaal is dit andersom, toch? O-)


zo zie je maar
dat KTM-rijders rustige en vooral fatsoenlijke rijders zijn

en dat die wielrenners aso's zijn
binnendoor, snel fietsen, middelvingers op steken

dat zijn geen waarden en normen meer
 
Ik ga morgen naar de RDW, zal de uitkomst wel laten weten.

Tape plakken viel nog mee, ik had zo chirurg kunnen worden met dat precisiewerk ;)

edit: vandaag niet naar rdw, is wat tussen gekomen. Laat je ff weten of het woensdag bij jou lukt?
 
Laatst bewerkt:
Voor wie de SDR Battle in actie wil zien, daarstraks ontvangen via KTM :
49. ADAC Sauerländische
Seriensportveranstaltung
Nürburgring, 25. April 2010
Zeitplan
08.30 Uhr freies Training KTM Super Duke Battle
09.00 Uhr Dauerprüfung 1. Teil Gruppe 1 (1, 2, 3, 6)
09.45 Uhr Dauerprüfung 1. Teil Gruppe 2 (4, 5, 7)
10.30 Uhr 1. Zeittraining KTM Super Duke Battle
11.00 Uhr Dauerprüfung 2. Teil Gruppe 1 (1, 2, 3, 6)
11.45 Uhr Dauerprüfung 2. Teil Gruppe 2 (4, 5, 7)
12.30 Uhr 2. Zeittraining KTM Super Duke Battle
13.00 Uhr Sonderprüfung Klasse 1
13.35 Uhr Sonderprüfung Klasse 2 + 3
14.10 Uhr Sonderprüfung Klasse 4
15.00 Uhr Rennen 1 KTM Super Duke Battle
15.35 Uhr Sonderprüfung Klasse 5
16.10 Uhr Sonderprüfung Klasse 6 + 7
16.45 Uhr Rennen 2 KTM Super Duke Battle
 
Als je toch moet wachten op de acculader dan maar wat foto's maken en jezelf introduceren.

Ik ben Robert en woon in Zwolle. Heb een tijdje in Eindhoven gewoon en daar de buurt onveilig gemaakt met een Kawasaki, nu in Zwolle met een SD!

Ik heb hier al één en ander gepost in het verleden, ik begon 2 jaar geleden al uit te kijken naar een vervanger voor mijn Kawasaki ZX7R en wist al snel dat het een SD(R) ging worden. De 7 was een fijne motor en daarom duurde het ook even maar nu is de SD er.

Het is een model 2007 geworden met oer Akra's en slechts 6600 km op de teller.
[afbeelding]

Oer Akra's, for race use only. Dat klinkt heerlijk *D
[afbeelding]

Gisteren retourtje omg. London gehad om hem te halen. Hij stond bij een KTM dealer die overigens nog meer erg leuk spul had staan wegens de KTM Orange days. Wegens weinig tijd en een strakke planning helaas niet op andere motoren kunnen rijden maar die RC8R akra limited is toch wel erg :9~ .

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Wow, gefeliciteerd *O*

Als 2 druppels water mijn Duke, inclusief oldschool Akra's :} Helaas zijn die van mij niet helemaal rond meer. :')

Ik neem deze in iedergeval op in de openingspost :9
 
Voor wie de SDR Battle in actie wil zien, daarstraks ontvangen via KTM :
49. ADAC Sauerländische
Seriensportveranstaltung
Nürburgring, 25. April 2010
Zeitplan
08.30 Uhr freies Training KTM Super Duke Battle
09.00 Uhr Dauerprüfung 1. Teil Gruppe 1 (1, 2, 3, 6)
09.45 Uhr Dauerprüfung 1. Teil Gruppe 2 (4, 5, 7)
10.30 Uhr 1. Zeittraining KTM Super Duke Battle
11.00 Uhr Dauerprüfung 2. Teil Gruppe 1 (1, 2, 3, 6)
11.45 Uhr Dauerprüfung 2. Teil Gruppe 2 (4, 5, 7)
12.30 Uhr 2. Zeittraining KTM Super Duke Battle
13.00 Uhr Sonderprüfung Klasse 1
13.35 Uhr Sonderprüfung Klasse 2 + 3
14.10 Uhr Sonderprüfung Klasse 4
15.00 Uhr Rennen 1 KTM Super Duke Battle
15.35 Uhr Sonderprüfung Klasse 5
16.10 Uhr Sonderprüfung Klasse 6 + 7
16.45 Uhr Rennen 2 KTM Super Duke Battle


helaas jammer
kan niet
 
Mijn olielampje blijft steeds branden, maar dat schijnt een oliedruksensor probleem te zijn.
Hebben meer mensen daar last van (gehad)?


ja heb ik ook gehad - aleen als ie warm is he? is idd de oliedruk sensor - komt tegen de leiding aan - je meot 'm ff stukkie voorzichtig ombuigenzodat ie vrij blijft vd leiding

vriend van mij had het voor me gedaan maar zo schijnt het te moeten ;)
 
ja heb ik ook gehad - aleen als ie warm is he? is idd de oliedruk sensor - komt tegen de leiding aan - je meot 'm ff stukkie voorzichtig ombuigenzodat ie vrij blijft vd leiding

vriend van mij had het voor me gedaan maar zo schijnt het te moeten ;)
Dus bij alleen de connector?

Ik had dit al gevonden op superduke forum, maar ben benieuwd of het stekketje slecht contact maakt of dat de sensor vervangen moet worden :?

CIMG2928.JPG
 
Dus bij alleen de connector?

Ik had dit al gevonden op superduke forum, maar ben benieuwd of het stekketje slecht contact maakt of dat de sensor vervangen moet worden :?

[afbeelding]

ja dat is 'm - bij mij was het een kwestie van ff iets naar achteren buigen - hoeft niets vervangen te worden. Hoop voor jou dat dat ook het geval is?!

good luck!
 
OK thanx!
En verzin eens een originele avator joh :(

Geintje ;) Mooi he dat oranje frame :P

haha, ja sorry mate. realiseerde me pas dat jij bijna dezelfde hebt NADAT ik de foto gemaakt had om als avatar te gebruiken :)

jou foto is net vanuit een iets andere hoek genomen - en ja, het is ubergeil dat oranje frame dus laat m'n avatar lekker zo ;)
 
Gelukt! *O*

Kwart voor acht stond ik bij de RDW Nieuwegein en was nummer 4 in de rij.
Kwart voor negen reed ik al weg en was alles geregeld! Er is naar mijn framenummer gekeken en het lichtbeeld is gecontroleerd, verder alleen papierwerk. Het tape in de koplamp heeft goed zijn werk gedaan want ik zag een mooie rechte lijn aan de bovenkant van de lichtbundel.
Het wachten is nu op een email van de Douane/belasting om de BPM te mogen weggooien en daarna wordt het kenteken opgestuurd. Hopelijk voor 25 april in huis, dan kan ik ermee neer de SBK in Assen........... *D
 
Laatst bewerkt:
Gelukt! *O*

Kwart voor acht stond ik bij de RDW Nieuwegein en was nummer 4 in de rij.
Kwart voor negen reed ik al weg en was alles geregeld! Er is naar mijn framenummer gekeken en het lichtbeeld is gecontroleerd, verder alleen papierwerk. Het tape in de koplamp heeft goed zijn werk gedaan want ik zag een mooie rechte lijn aan de bovenkant van de lichtbundel.
Het wachten is nu op een email van de Douane/belasting om de BPM te mogen weggooien en daarna wordt het kenteken opgestuurd. Hopelijk voor 25 april in huis, dan kan ik ermee neer de SBK in Assen........... *D

Giddy up! :]
 
Zo maar effe een berichtje.
Afgelopen vrijdag ben ik met 8 maten een dagje gaan Enduro rijden bij Experience Island onder
leiding van Gerard Rond.
Echt een aanrader voor iedereen die denkt te kunnen motorrijden.
"s morgens onder het genot van een bak koffie eerst wat theorie doorgenomen en daarna heel veel kilometers gemaakt rond het Blauwe meer en in de bossen er om heen.
De motor leren dwars zetten en de bocht uit driften, echt WAANZINNIG om te doen.
Misschien ook iets voor jullie ?????
Wij hebben in elk geval heel erg veel geleerd !!!
Wat kost dat?
 
Hey Fast was vandaag vrij en heb uren zitten fotopainten om tot een mooi
logo voor ons diaracing team te komen.
Wat vind jij??
Ik vind hem wel geslaagd als rugpand voor de race overalletjes die we nog moeten laten maken bij de vergulde breipen:-)

We moeten denk ik nog wel een keer gaan trainen voor de volgende circuit dag want ons grote voorbeeld Emile gaat veel sneller rond als we de tijden die van ons zijn opgenomen mogen geloven! (denk dat er een meet fout is gemaakt...)

Wel grappig dat we psies even langzaam waren:-))

Mischien helpt mijn nieuwe Avatar ook alvast een beetje...
full
 
ik heb ook wat opstartproblemen.

mn dashboard is uitgevallen, alleen de verlichting doet het nog.

tijdens rijden deed opeens de tourenteller het niet meer, en kort daarna verdween ook alle digitale cijfertjes. af en toe ging nog wel neutraal of reservelampje aan, nu doet ie helemaal niets.

motor doet het gewoon nog wel als een klok

zekeringen in kontje gecontroleerd


kan pas 14 april bij dealer terecht.. :(

heb al wat stekkers achter kuipje losgehaald / vastgemaakt die vanaf dashboard kwamen


wie nog tips ???


(motortje staat altijd in droge garage, krijgt (haast )geen regen te zien (heb wellicht 5x in 3 jaar in de regen gereden)


nou dat is dus een nieuwe teller. kosten 315 euro. Dealer gaat proberen een coulanceregeling te bedingen, ben tenslotte al 15 jaar klant (alleen niet bij KTM)

heb gedreigt dat anders mn volgende motor een motor morini wordt, heb ik ten minste nooit problemen....haha
 
Hey Fast was vandaag vrij en heb uren zitten fotopainten om tot een mooi
logo voor ons diaracing team te komen.
Wat vind jij??
Ik vind hem wel geslaagd als rugpand voor de race overalletjes die we nog moeten laten maken bij de vergulde breipen:-)

We moeten denk ik nog wel een keer gaan trainen voor de volgende circuit dag want ons grote voorbeeld Emile gaat veel sneller rond als we de tijden die van ons zijn opgenomen mogen geloven! (denk dat er een meet fout is gemaakt...)

Wel grappig dat we psies even langzaam waren:-))

Mischien helpt mijn nieuwe Avatar ook alvast een beetje...[afbeelding]

_O- _O- Die nieuwe avatar van Sid........ _O- _O-

Hehehe :X
 
Hey Fast was vandaag vrij en heb uren zitten fotopainten om tot een mooi
logo voor ons diaracing team te komen.
Wat vind jij??
Ik vind hem wel geslaagd als rugpand voor de race overalletjes die we nog moeten laten maken bij de vergulde breipen:-)

We moeten denk ik nog wel een keer gaan trainen voor de volgende circuit dag want ons grote voorbeeld Emile gaat veel sneller rond als we de tijden die van ons zijn opgenomen mogen geloven! (denk dat er een meet fout is gemaakt...)

Wel grappig dat we psies even langzaam waren:-))

Mischien helpt mijn nieuwe Avatar ook alvast een beetje...[afbeelding]

Ziet er erg professioneel uit _O- Diaracing team waardig *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan