KTM 990 Super Duke Hangout IV "For Race Use Only"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik vanmiddag (rond een uurtje of vijf, gok ik) in de file stond op de A2 tussen Best en Boxtel, kwam er een zwarte SD tussendoor. De berijder had een geel MQP-pak aan met grote letters (MQP) op de rug.
Iemand van hier?

Ik was in ieder geval behoorlijk jaloers, dat mijn SD nog steeds bezig is met zijn winterslaap. ;(
 
hahahaha, dikke avatars boys! _O-

Dikke avatar? Dit is pas een dikke avatar!
full
 
Ja!! Ook hier is de Superduke door de keuring. Nu 8 dagen wachten op kenteken wegens de drukte -O- Kijken hoe lang ik me in kan houden, ritje naar RDW was weer machtig mooi :Y Gelukkig morgen 2 sessies op Assen rijden *O*
 
holy smokes! Het is weer vrijdag!

In de states zijn er (met name) Harley's te vinden met een charger en in scandinavië zijn ze ook niet vies van wat geblazen lucht.

Heeft een van jullie weleens overwogen om een compressor of turbo op z'n SD te schroeven?
 
holy smokes! Het is weer vrijdag!

In de states zijn er (met name) Harley's te vinden met een charger en in scandinavië zijn ze ook niet vies van wat geblazen lucht.

Heeft een van jullie weleens overwogen om een compressor of turbo op z'n SD te schroeven?

Koop dan meteen een Japanner of BMW met genoeg vermogen, dan blijft het tenminste heel ;)
 
holy smokes! Het is weer vrijdag!

In de states zijn er (met name) Harley's te vinden met een charger en in scandinavië zijn ze ook niet vies van wat geblazen lucht.

Heeft een van jullie weleens overwogen om een compressor of turbo op z'n SD te schroeven?
Heb een keer een leuke reactie gezien op superduke.net waar het vermogen van de ktm werd besproken.
Als je nog tijdens het rijden in plaats van geleidelijk je gas nou eens vol open draait dan is het net of je 30 pk meer hebt :P Dan heb je extra vermogen helemaal niet nodig ;) Dat was wel een punt vonden velen.
Meer dan 120 a 130 pk op een dijkweg zul je ook niet veel aan hebben. Meer vermogen heb je alleen wat aan als het rechtuit gaat en de superduke doet het juist zo goed op de bochtige wegen. Vooral op koppel de bocht uit.
Vriendin Zoefzuki had ooit nog een SV 650 S en was helemaal niet blij toen ze eens mee reed met Sid, Fast en ik. Bochten uit moest ze hengelen om weer bij te komen. Een SV is op een dijkweg ook heel leuk maar er gaat niets boven een superduke.
Sindsdien rijdt zoef ook op een speed triple en haar hoor je niet meer klagen.
Moeten nog maar eens een dijkje pakken.
 
Laatst bewerkt:
Yo Sid, net ff wezen shoppen voor Race overalls voor het machtige DiaRacing Team, vind je het wat?

full
 
Yo Sid, net ff wezen shoppen voor Race overalls voor het machtige DiaRacing Team, vind je het wat?

[afbeelding]

:Y ja ik vind het prima joh!

Nog lekker wezen trainen op de dijk vanmiddag?
Ik ben namelijk ook nog effe geweest en op het stukje om nieuwe remvloeistof te halen
móest ik gewoon stoppen mijn telefoon pakken en een foto maken voor in dit koele topic :P
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan